Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس جوهری روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی که در سالن همایش‌های شهرداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی، مقامات آمریکایی، ایران را جزیره ثبات امنیت خود نامیدند، اما مردم ایران و به ویژه مردم ورامین و قیام آن‌ها در ۱۰ دی سال ۵۷ نگذاشت تا ایران حیات خلوت استعمارگران بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مهمترین برنامه و دستور دشمن در مقابله با ایران اسلامی، تحریف تاریخ و پاک کردن حافظه تاریخی ایران است، اگر ما به درستی به وظیفه خود در بیان حقیقت انقلاب به نسل جوان عمل نکنیم، دشمن به هدف خود دست پیدا می‌کند.

معاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران با بیان این که انقلاب اسلامی احیاگر دین مبین اسلام است اظهار داشت: به فرموده امام راحل، انقلاب اسلامی ملت ایران بعد از بعثت پیامبر(ص)،بزرگترین حرکت در احیای دین اسلام است.

وی انقلاب اسلامی را پیوند خورده مکتب اهل بیت(ع) دانست و افزود: این که رهبر معظم انقلاب وعده نابودی اسرائیل تا ۲۵ سال آینده را می‌دهند، حقیقتی است که همچون سخنان امام راحل محقق خواهد شد چرا که این انقلاب با مکتب اهل بیت گره خورده است.

جوهری تصریح کرد: مردم ایران اسلامی برای حفظ انقلاب، هزینه‌های بسیاری از جمله جنگ تحمیلی را تحمل کردند تا سر تعظیم در برابر زیاده خواهی استکبار خم نکنند.

وی با گرامیداشت دهه بصیرت و سالروز حماسه ۹ دی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، حماسه ۹ دی امدادی الهی بود که توانست طومار فتنه‌گران را در هم بپیچد، ولی باید توجه داشت که فتنه دشمن تمام شدنی نیست و نباید از مکر دشمن غافل شد.

وی تأکید کرد: اگر دنباله‌رو مکتب حاج قاسم سلیمانی که همان تبعیت از ولایت فقیه است باشیم، دشمن جرأت نخواهد کرد علیه ایران اسلامی اقدامی انجام دهد.

معاون استاندار تهران با اشاره به خصوصیات شهید سلیمانی گفت: اخلاص در عمل، شجاعت و شهامت، عقلانیت و تدبیر، دشمن شناسی و خود شناسی، ولایت پذیری و دفاع از آن، حفظ بیت المال و حدود شرعی، معنویت گرایی، انقلابی گری از مهمترین شاخصه شهید سلیمانی است که باید از سوی مردم و مسوولان مورد توجه واقع شود.

جوهری با تاکید بر بکارگیری از تمامی ظرفیت‌ها در اداره امور شهرستان ورامین و خدمت رسانی به مردم گفت: مهمترین شاخصه انقلابی‌گری، حرکت مدبرانه و پرهیز نگاه بالا به مردم است ، مردم اگر درک کنند که مسوولان به دنبال حل مشکلات آنان هستند، قطعا در رفع مشکلات آنان را یاری می‌رسانند.

برچسب‌ها استانداری تهران دهه بصیرت ورامین قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری تهران دهه بصیرت ورامین استانداری تهران دهه بصیرت ورامین قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم

معاون اجرایی رئیس جمهور‌ گفت: ایران اسلامی در ۵۰ شاخص اقتصادی از جمله کنترل نرخ بیکاری و نقدینگی روند رو به رشدی دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محسن منصوری دوشنبه شب در اجلاسیه شهدای کهگیلویه اظهار داشت: ایران اسلامی با همت و حمیت کارگزاران در بخش‌های مختلف و همچنین همراهی خوب مردم در 50 شاخص اقتصادی مهم و بخش‌های مهمی از جمله افزایش تولید، کنترل نقدینگی و کاهش بیکاری روندی رو به رشد و پیشرفت دارد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود تلاش کارگزاران نظام هنوز مردم سختی‌ها و مشکلات از جمله تامین معیشت دارند، عنوان کرد: امیدوارم با تلاش شبانه‌روزی مسئولان دولتی شاهد کاهش مشکلات و رضایت نسبی مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی باشیم.

منصوری ابراز کرد:  در راه رسیدن به قله تلاش می‌کنیم و البته کم و کاستی هایی وجود دارد، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت‌ها و ابزارهای لازم وجود دارد و در واقع همه ابزارها برای پیشرفت و توسعه کشور را در اختیار داریم که نیروی انسانی قوی و خلاق از مهم‌ترین سرمایه‌های ایران اسلامی بوده که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

معاون اجرایی رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز مقتدرانه میدان‌داری می‌کند، افزود: عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت بود که دل تمام آزادی خواهان جهان را شاد کرد و همچون شمیری زهرآگین در قلب دشمنان اسلام فرو نشست.

منصوری با اشاره به رشادت‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران 8 ساله دفاع مقدس ادامه داد: دور‌اندیشی و بصیرت مردم این دیار ثابت شده ‌که در آخرین عرصه یعنی انتخابات مجلس دوازدهم با به دست آوردن رتبه اول مشارکت، برگ زرین دیگری از افتخارات این دیار را رقم زدند.

وی تاکید کرد: به واسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره‌هاست و احترام به مقام شهدا و این ارزش‌های والا ضروری بوده و در واقع شهید حق شفاعت دارد.

منصوری خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه بین نسل جوان شد و افزود: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرار گیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.

وی گریزی هم به تحولات دنیا و منطقه زد و گفت: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می‌شود و این یک واقعیت غیر‌قبال انکار برای زورگویان عالم است و همین نیز سبب آشفتگی در اردوگاه آنان شده ‌و واقعیت امر امروز شاهد شکل‌گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان‌الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم و تحولاتی در حال شکل‌گیری بوده که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • علت ممنوعیت سریال مصری حشاشین؛ تحریف تاریخ ایران
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها