Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی ابوالحسنی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف از صبح امروز در همه راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان جریان دارد و راهداران به صورت مداوم با ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در حال بازگشایی مسیرها هستند.

وی با بیان اینکه از اول بارش‌های امسال تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ کیلومتر برف‌روبی و ۷۰۰ کیلومتر با ۳۰۰ تن نمک،  نمک پاشی صورت گرفته است، اظهار داشت: با تلاش همکاران راهداری خوشبختانه تاکنون هیچ یک از راه‌های اصلی و همچنین آزادراه پیامبر اعظم (ص) بسته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: شرایط برخی محورها و گردنه‌ها به گونه‌ای است که هر لحظه امکان دارد تردد در آنها تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان‌پذیر باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هشترود از شهروندان خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت اجبار به این کار حتما از سالم بودن لاستیک، وسایل گرمایشی و برف پاکن های خودروی خود اطمینان حاصل کنند و سوخت کافی نیز همراه داشته باشند.

ابوالحسنی اضافه کرد: رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های هسترود را دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این شهرستان و کشور از طرق مختلفی چون سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱، شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌های این شهرستان اطلاع حاصل کنند.

به گزارش ایرنا هشترود در یک منطقه کوهستانی قرار دارد و برخی از جاده‌های این شهرستان سخت‌گذر و برفگیر است. 

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود بارش برف مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود بارش برف مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی اظهار کرد: از ۱۴۶ مدرسه شهرستان ۲۵ مدرسه این شهرستان با قدمت بیش از ۴۰ سال در حال تخریب هستند و به صورت فوری به تجدید بنا نیاز دارند.

فرماندار هشترود در آیین زنگ سپاس اظهار کرد: مدارس «فاطمیه (س)» و شهید رجایی در مرکز شهر از شرایط بد فیزیکی برخوردار هستند و اولیاء دانش آموزان، حاضر به ثبت‌نام فرزندان خود در این مدارس نیستند.

وی همچنین از نیاز ۷۰ مدرسه هشترود به تعمیر و نوسازی خبر داد و تحقق این مهم را از الزامات توسعه شاخص‌های آموزشی در این شهرستان برشمرد.

قشلاقی گفت: ۱۰ مدرسه کانکسی هم در این شهرستان وجود دارد که نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

وی از خیرین خواست در احداث مدرسه شبانه روزی و فنی و حرفه‌ای در این شهرستان اهتمام داشته باشند.

در این مراسم از تعدادی از معلمان نمونه شهرستان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت