Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون و مسئول سازمان رسانه‌ای حشدالشعبی، شهید سردار قاسم سلیمانی را یک فرمانده خبره و فردی باتجربه از لحاظ سیاسی، امنیتی و نظامی توصیف کرد و گفت: انتقام خون حاج قاسم و دیگر شهدای نهضت مقاومت، با خروج کامل امریکایی‌ها از منطقه گرفته خواهد شد.

«مهند العقابی»، معاون و مسئول سازمان رسانه ای حشدالشعبی، در گفت و گو با ایران آنلاین گفت: شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس دو شهید، دو رهبر و دو فرمانده بزرگ اسلامی بودند که جان خود را در دفاع از اسلام، مقابله با تروریسم و نجات زندگی مردم فدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین دلیل باید امروز راه این شهیدان را مکتب فرماندهان مقاومت نامید؛ مکتبی که برای نسل‌های آینده در مقابله با استکبار به یادگار خواهد ماند.
این دو فرمانده بزرگ نقشی اساسی  در مقابله با تروریسم ایفا کردند، چرا که اگر حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان شهید مقاومت نبودند، شاید امروز این غده سرطانی در سراسر دنیا پخش شده بود.
به گفته العقابی، یکی از مهم‌ترین دلایل اقدام مجرمانه ترامپ جنایتکار این بود که فرماندهان شهید مقاومت از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه و دنیا محبوبیت زیادی داشتند، چرا که آنها با خلوص نیت دنیا را از تروریسم و منطقه را از پروژه‌های خطرناک صهیونیستی و امریکایی نجات داده و با پروژه‌های آنها مقابله کردند.
در حقیقت این عملیات تروریستی علیه شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نشان داد که دولت امریکا و تروریست‌ها با یکدیگر همکاری گسترده‌ای دارند و همین امر ماهیت تروریستی بودن دولت واشنگتن را بیش از پیش آشکار کرد.
مسئول سازمان رسانه‌ای حشدالشعبی ادامه داد: مهم‌ترین پاسخ جهت انتقام خون سردار شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یارانشان این است که امریکایی‌ها باید از منطقه خارج شوند و مطمئناً خارج خواهند شد. هم اکنون نیز می‌بینیم که چطور واشنگتن شکست خورده و از عراق و دیگر مناطق در حال خروج است.
مهند العقابی افزود: شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت ممتاز، استثنایی و غیرقابل تکرار بوده و تا ابد ماندگار خواهد ماند.
در حقیقت شخصیت بزرگ این سردار شهید را نمی‌توان در یک متن کوتاه  یا در چند جمله توصیف کرد؛ اما اگر بخواهیم توصیفی از ایشان ارائه دهیم باید بگوییم سردار شهید سلیمانی، مردی کم نظیر بوده و در طول عمرش بزرگ زندگی کرده است.
ایشان فردی متدین، عاشق خدا و اهل بیت(ع) بود و خالصانه با خدا ارتباط داشت. به نظر من تواضع ایشان بسیار کم نظیر بود، به گونه‌ای که حتی در داستان‌ها نیز ما وصف چنین تواضعی را هرگز نشنیده‌ایم.
مسئول سازمان رسانه‌ای حشدالشعبی، حاج قاسم را فرمانده آزادی خواهان دنیا در مقابله با استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: شهید سردار سلیمانی، فردی بسیار شجاع بود، شجاعت بی نظیری که شاید پیش از آن، چنین شجاعتی را در دیگر افراد مشاهده نکرده بودیم. حاج قاسم، یک فرمانده خبره و فردی باتجربه از لحاظ سیاسی، امنیتی و نظامی بود.
وی افزود: سردار شهید سلیمانی همچنین کم می‌خوابید و بیشتر وقت خود را برای پیگیری امور می‌گذراند، حتی در روزهای نبرد می‌دیدم که در طول روز تنها 3 ساعت می‌خوابید.
این در حالی است که حتی شاید جوان‌ها چنین توانایی نداشته باشند؛ اینکه کم بخوابند و زیاد کار کنند، اما ایشان با آن سن و سال، چنان روحیه و فعالیت گسترده‌ای داشت.
مهند العقابی در پایان افزود: از نظر من خداوند به شهید سردار سلیمانی یک موهبت الهی بزرگ هدیه کرده بود، چرا که ایشان فردی بسیار مهربان و با عاطفه بود؛  وقتی مشکلات مردم را در ایام جنگ با تروریسم می‌دید، اشک در چشمانش جاری می‌شد.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی سردار شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان قزوین اظهار کرد: آهنگ رشد باغ موزه دفاع مقدس استان قزوین در چند سال گذشته به ویژه در حوزه زیرساخت‌های عمرانی سرعت یافته است و شرایط مناسب‌تر از گذشته پیش می‌رود.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان قزوین هم توجه ویژه ای به این حوزه شده است و شرایط در آینده بهتر هم خواهد شد.

اعلایی گفت: در کنار اقدامات زیرساختی باید برای تمرکز بر توسعه مفاهیم دفاع مقدس، آرمان شهدا و نگاه رهبر معظم انقلاب به مقوله دفاع مقدس اقداماتی انجام شود که این موضوعات هم دنبال می‌شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: در سال‌های اخیر در برگزاری مراسمات و یادواره شهدا اقدامات خوبی به ویژه توسط بنیاد شهید اتفاق افتاده است که شایسته تقدیر می‌باشد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به نقل قول دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ارتباط عاطفی ایشان با شهید بابایی اظهار داشت: کسانی که شهید بابایی را بشناسند و ظرفیت‌های معنوی ایشان را درک کنند به راحتی می‌توانند این شهید والا مقام را الگوی خود قرار بود و با این شهید در ارتباط باشند، موضوعی که نشان دهنده عمق تأثیرگذاری شهدای استان به ویژه شهدای برجسته می‌باشد.

وی با بیان اینکه چهره‌های شاخص خوبی در استان وجود دارد که از همین خاک برخواسته و آسمانی و ملی شده‌اند و باید برای آنها ویژه‌تر کار کرد، گفت: طرح آشنایی با شهید بابایی و شهید رجایی برای دانش آموزان و دانشجویان یا راه اندازی تشکل‌هایی در این زمینه می‌تواند منجر به ارتباط بیشتر نسل جوان با شهدای قزوینی شود.

اعلایی افزود: ایجاد حلقه ارتباط با نسل جوان بسیار مهم است، به طور مثال اگر بتوان فیلم، کتاب و اسناد زندگی شهید بابایی را در دسترس و در محل مراجعه نسل جدید قرار داد به طور قطع شاهد اثرگذاری بیشتری خواهیم بود چراکه این شهید والا مقام یک الگوی مناسب برای ورزشکاران، محصلین، علاقه مندان به زندگی عرفانی و معنوی، علاقه مندان قزوین و سایر موضوعات است.

استاندار قزوین اضافه کرد: به عنوان نمونه سازمان تبلیغات اسلامی طرحی با عنوان دختران حاج قاسم راه اندازی کرده است که مطلوب ارزیابی می‌شود و جا دارد این قبیل طرح‌ها به صورت بومی شده در قزوین و با محوریت شهدای شاخص استان اجرا شود و در آینده باغ موزه دفاع مقدس محل رفت همین گروه‌ها و تشکل‌ها و اعضای این طرح‌های مردم محور باشد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: معاونت عمرانی و بنیاد شهید استان اقدام خوبی را در طراحی مزار شهدا برای ایجاد یک مجموعه فرهنگی انجام داده است و می‌تواند برای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس بسیار تأثیر گذار باشد، به همین دلیل نیاز است تمامی دستگاه‌های ذیربط به ویژه شهرداری قزوین پای کار بیاید و انتظار این است که این موضوع با اولویت توسط همه ما مورد پیکیری قرار بگیرد تا به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 6099908

دیگر خبرها

  • مرکز مطالعات عراق با ۷۰ عنوان به نمایشگاه کتاب رسید
  • ببینید | روایت سردار سلیمانی از علت ردصلاحیت شدن خود در گزینش سپاه
  • تکمیل طراحی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی تا پایان ۱۴۰۳
  • تصویری دیده نشده از شهید زاهدی در کنار حاج قاسم و شهید کاظمی
  • کشف ۱۸ میلیارد قارچ ترافل قاچاق در مرز مریوان
  • معین وزارت اقتصاد طالبان: در دوران جمهوریت «فساد» به فرهنگ تبدیل شده بود/ به عنوان فردی «شیعه» با صلاحیت کامل در ساختار امارت اسلامی مشغول هستم
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید