Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر اشتاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این خصوص، بیشترین میزان بارندگی ها در شهرستان سلماس با چهار میلی‌متر ثبت شده و طبق گزارش های رسیده در تمامی نقاط استان بارندگی رخ داده است.

وی با بیان اینکه جنوب استان بیشتر متاثر از این بارش های متناوب و پراکنده خواهد بود، ادامه داد: روز جمعه هوای آذربایجان غربی آرام و بدون پدیده جوی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای شهرستان ارومیه منفی چهار درجه سانتی گراد بود و شهرستان چالدران با منفی ۱۰ درجه سانتی گراد سردترین شهرستان گزارش شده است.

به گزارش ایرنا آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته جوی برفی و بارانی داشت امواج بارشی ابتدا در شمال استان و سپس در کل مناطق فعال شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی بارش برف برف و یخ سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی بارش برف آذربایجان غربی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی بارش برف برف و یخ سازمان هواشناسی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، با ورود سامانه بارشی به لرستان، هشدار نارنجی هواشناسی برای استان صادر شد.   معاون هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از بامداد دوشنبه خبر داد و گفت: امروز هشدار سطح زرد و نارنجی هواشناسی برای این سامانه بارشی صادر شده است. زینب اکبری در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی لرستان اظهار داشت: امروز در حالی که موج اصلی سامانه بارشی از روی جو استان خارج شده، اما با توجه به گذر امواج پایانی و رطوبت حاکم بر منطقه، انتظار داریم علاوه بر افزایش پوشش ابر و وزش باد قابل ملاحظه تا نسبتا شدید، برای نقلطی از استان بارش‌هایی را به شکل خفیف و پراکنده گاهی با رعدوبرق داشته باشیم.   وی خاطرنشان کرد: این شرایط بارشی در نقاطی احتمال دارد با آب‌گرفتگی معابر، اختلال در تردد و لغزندگی سطح جاده‌ها نیز همراه باشد.   معاون هواشناسی لرستان با بیان اینکه برای روز یکشنبه بارشی در استان نخواهیم داشت، افزود: با این وجود به دلیل حاکمیت رطوبت بر منطقه، احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده دور از انتظار نیست.   اکبری از ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از بامداد دوشنبه خبر داد و گفت: امروز هشدار سطح زرد و نارنجی هواشناسی برای این سامانه بارشی صادر شده است.   وی تصریح کرد: انتظار می‌رود از بامداد دوشنبه تا سه‌شنبه بعدازظهر، برای همه نقاط استان بارش‌های پراکنده و رگباری، رعدوبرق، وزش باد شدید و تگرگ را داشته باشیم.   معاون هواشناسی لرستان؛ آب‌گرفتگی معابر، اختلال در تردد و لغزندگی سطح جاده‌ها، احتمال ایجاد رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها را از جمله مخاطرات سامانه بارشیِ پیش‌رو عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای لرستان
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • تدوام سامانه بارشی در آذربایجان غربی/سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده در لرستان
  • هشدار هواشناسی نسبت به بارش رگبار و رعد و برق
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان یزد
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت
  • تداوم رگبارهای پراکنده در خوزستان تا شنبه
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد