Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین باقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جاری شدن سیلاب، برق و راه ارتباطی مناطق سیف الدینی، سرزه و کوهشاه ریگان شامل ۱۰ روستا را قطع کرد.

وی از اعزام چهار اکیپ امدادی به منظور امدادرسانی به روستاهای گرفتار در سیلاب خبر داد و تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان ریگان در حالت آماده باش به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ریگان با اشاره به کاهش باران در این شهرستان از ساعتی قبل اظهار داشت: با کم شدن میزان بارش ها شاهد آغاز توفان در ریگان منطقه هستیم.

باقری بیان داشت: بروز پدیده توفان در ریگان بر شدت طغیان رودخانه ها افزوده است.

وی همچنین گفت: لغزنده بودن راه روستایی میرآباد امام قلی موجب واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در این محور و در نتیجه فوت یکی از سرنشینان این خودرو شد.

ریگان با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت تا مرکز استان کرمان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد.

برچسب‌ها ریگان اختصاصی ایرنا توفان گزارش ملی سیلاب ها بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریگان اختصاصی ایرنا توفان ریگان اختصاصی ایرنا توفان گزارش ملی سیلاب ها بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت