Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:46:50 GMT

سه گلِ مس به جبران سه هفته‌ی بدون برد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۲۰۶۷

سه گلِ مس به جبران سه هفته‌ی بدون برد

به گزارش ایرنا، تیم‌های مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان امروز(دوشنبه) از ساعت ۱۴ در سیرجان برگزارکننده اولین بازی هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بودند که در پایان شاگردان محمد ربیعی به برتری سه بر صفر دست پیدا کردند.

مس رفسنجان در سه هفته اخیر بردی نداشت و صنعت نفت نیز در سه بازی گذشته خود باختی را تجربه نکرده بود اما هر ۲ طلسم در پایان این دیدار شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی حسینی، هافبک فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک موفق شد با یک شوت والی تماشایی از پشت محوطه جریمه گل اول را وارد دروازه احمد گوهری کند.

در ۴۵ دقیقه دوم نیز تیم میزبان موفق‌تر بود و این بار فراز امامعلی بود که موفق شد ارسال به دهانه دروازه از سوی بازیکن هم‌تیمی را به گل دوم تبدیل کند و فاصله را ۲برابر کند. البته این پایان کار نبود و محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۸۸ در موقعیت تک به تک تیر خلاص و گل سوم را وارد دروازه تیم خوزستانی کرد.

مس رفسنجان با این برد شیرین ۲۲ امتیازی شد و موقتا جای آلومینیوم را در رده چهارم گرفت. آنها می‌توانند در صورت شکست سپاهان حتی به رده سوم هم صعود کنند. شاگردان علیرضا منصوریان نیز با تحمل ششمین باخت این فصل خود ۱۲ امتیازی باقی ماندند و در رده سیزدهم جای گرفتند.

ترکیب صنعت نفت:

احمد گوهری، رضا یزدان دوست، محمد بختیاری، حسین ساکی، امید خالدی، مهدی حنفی، محمود مطلق‌زاده، محمدرضا غبیشاوی، حسن بیت سعید، طالب ریکانی و شروین بزرگ.

ترکیب مس رفسنجان:

داوود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر، عقیل کعبی، سید مهدی حسینی، حسن جعفری، مهدی ترکمان، فراز امامعلی، محسن آذرباد، مجید علیاری و گادوین منشا.

برچسب‌ها سیدمهدی حسینی صنعت نفت آبادان تیم فوتبال مس رفسنجان علیرضا منصوریان محمد ربیعی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیدمهدی حسینی صنعت نفت آبادان تیم فوتبال مس رفسنجان سیدمهدی حسینی صنعت نفت آبادان تیم فوتبال مس رفسنجان علیرضا منصوریان محمد ربیعی لیگ برتر فوتبال مس رفسنجان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی میر جلیلی، ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی، در تازه ترین گفتگوی خود، در واکنش به حواله های میلیاردی خودرو فوتبالیست ها، تاکید کرد: ما بدون حواله خودرو هم قهرمان می شویم.

همچنین، گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان برترین گل در مراسم قهرمان ایران نیز انتخاب شد.

میرجلیلی پس از دریافت این عنوات گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899303

دیگر خبرها

  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!