Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز دوشنبه در گردهمایی فرزندان شهدا در دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم قدرت سازندگی و بسیج همه امکانات را برای رسیدن به هدف بزرگ داشت که با لطف الهی و اخلاص این شهید والامقام و مجاهدت های جبهه مقاومت پیروزی از آن مسلمانان و آزادیخواهان جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همه ایران و جهان اسلام امروز عزادار است و رنگ و بوی شهادت دارد و شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی هم در دوران حیات پرخیر و برکتشان موجب عزت و افتخار برای همه مردم و کشور ایران بودند و هم پس از شهادتش.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: سپهبد شهید سلیمانی در دوران ۴۰ ساله مجاهدت خود و در کوران دفاع مقدس و پس از آن، در حوزه نظم و امنیت ماموریت هایی در جای جای کشور جمهوری اسلامی داشتند، همچنین در دفاع از حرمین و مظلومان جهان نیز کارهای بزرگی انجام دادند.

وی با اشاره به وجود مدافعان حرم ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی سید و سالار شهیدان است و با تدبیر، دوراندیشی و قدرت برنامه ریزی حاج قاسم، به پیروزی های بسیاری دست یافتیم.

سردار اشتری افزود: فرمانده شجاع و دلاوری که توانست با این غده چرکینی که در کشورهای مسلمان بود مقابله، آن را جراحی کند و به زباله‌دان تاریخ بیندازد.

وی یادآور شد: گروه های تکفیری و داعش با حمایت مستقیم آمریکا و دولت صهیونیستی به نام اسلام و علیه مبانی اسلام فعالیت می کرد، آنان با تمام تلاش و سعی خود خواستند امنیت ایران و سایر کشورهای مسلمان را به مخاطره بیندازند اما با وجود این شهید والامقام و یارانش نتوانستند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: لطف و عنایت الهی و ائمه اطهار (ع) همراه با فرماندهی و تدبیر مقتدرانه حاج قاسم این توطئه‌ها را خنثی کرد.

وی ابراز داشت: رزمندگان ما برای دفاع از امنیت کشور و حرمین به عنوان تکلیف در آن میادین نبرد حاضر بودند، غیر از عقاید دینی و اعتقادی رزمنده ها، هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای ما جنگیدند که ثمره آن امنیت کشور بود.

سردار اشتری عنوان کرد: امروز امنیت، آرامش و ثبات کامل ایران اسلامی به برکت خون شهدای مدافع حرم و عرصه نظم و امنیت است.

ادامه دارد...

برچسب‌ها ناجا سردار حسین اشتری کرمان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ناجا سردار حسین اشتری کرمان ناجا سردار حسین اشتری کرمان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و فعالیت اشخاصی که با سوء استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد، اقدام به توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار کردند، مراتب در دستور کار ماموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی ۲ نفر را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه آن‌ها دستگیر کردند که در تحقیقات انجام شده و با مواجه شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی افزود: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد