Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار عبدالرحمن پورجوادی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلای اندیمشک افزود: سردار سلیمانی با اعتقاد راسخ به ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) ، مسیر کمال الهی را به شایستگی طی کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی پرورش‌دهنده مدافعان حرم بود گفت: وی تجربه دفاع مقدس را در کنار تکنولوژی امروز قرار داد و در نبرد علیه باطل سربلند بیرون آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سردار سلیمانی مصداق کسی بود که با خدا عهد و پیمان بست و روزگار او را از این عهد و پیمان دور نکرد.

سردار پورجوادی بیان کرد: یکی دیگر از  ویژگی های شهید سلیمانی این بود که گذشت زمان در وی تغییری به وجود نیاورد و در هیچ مقطع زمانی از آرمان های خود دست نکشید.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم در انتظار پیوستن به دوستان شهیدش بود افزود: در اوج حملات داعش به سوریه که این گروه شهرت جهانی پیدا کرده بود، سردار سلیمانی با شجاعت تمام وارد شهرهایی که در محاصره کامل دشمن بودند شد و به کمک مردم شتافت.

وی گفت: تاریخ هیچ‌گاه رشادت، جانفشانی و شخصیت بزرگ این انسان شایسته را فراموش نخواهد کرد و بی شک‌ وی الگویی ماندگار برای همه دوران‌ها است.

سرهنگ احسان کریم‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک هم با اشاره به اینکه سردار سلیمانی افتخار همه مسلمانان است گفت: دشمنان نظام اسلامی با وجود شهادت سردار سلیمانی، همچنان از وی واهمه دارند.

در این آیین که با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان برگزار شد با اجرای برنامه های فرهنگی ، یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و یارانش گرامی داشته شد.

برچسب‌ها دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اندیمشک قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اندیمشک قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اندیمشک قاسم سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

دیگر خبرها

  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)