Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد رهنمایی روز دوشنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع سقز، اظهار داشت: شجاعت، ابهت و رشادت و انقلاب دوستی و ملت دوستی این شهید بزرگوار که به جاودانگی پیوست و جاودانه شد، هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی افزود: هر بخشی از زندگانی این شهید را که بنگریم، راه و رهنماست و ما را به سوی حقیقت مطلق خدا، راهنمایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه وحدت، قدرت و روحیه شهادت طلبی ملت اسلامی از خدواند است اضافه کرد: انقلابی که به واسطه این شهید بزرگوار در دلهای مردم و در بین قشرهای مختلف ایجاد شد، دشمن شکن بود و شکر خدا دشمن، هر روز رو به افول می رود.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اقتدار ما به اقتدار شهداست، یادآور شد: بیرق اسلام بر دوش این شهداست.

حجت الاسلام رهنمایی با عنوان بخش هایی از خصایص و ویژگی های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهدا وقتی که در بین ما هستند، برکت دارند و وقتی که هم در جمع ما نیستند و شهید می شوند، برکات آنان افزون می شود.

وی با بیان اینکه ما آمده ایم اعلام کنیم که مثل شهید سلیمانی مرد میدان هستیم، اضافه کرد: اگر به سلیمانی ها متصل نشویم، مرده ایم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دومین بار است که مهمان مردم این شهرستان هستم و یک بار دیگر در سال ۱۳۶۶ به سقز سفر کردم، یاد و خاطره شهید شیخ الاسلام را گرامیداشت.

حجت الاسلام برومند رازیانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز نیز در این مراسم اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی، یک قهرمانی ملی و ستاره درخشان برای تمام امت اسلامی است.

برگزاری محفل اُنس با قرآن و اجرای سرود توسط گروه سرود دبستان نساء از دیگر برنامه های این مراسم بود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان شهدا قاسم سلیمانی سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهدا قاسم سلیمانی کردستان شهدا قاسم سلیمانی سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت هفته معلم و ایام شهادت استاد شهید مطهری گفت: استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان نابغه زمان خویش، پاسخگوی تمام نیاز های علمی فلسفی و عرفانی بودند ودر راستای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب زحمات بسیاری را متحمل شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه افزود: استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان معلمی در تراز انقلاب اسلامی خوش درخشید و معلمی برای تمام دورانها است.

وی گفت: استاد شهید مطهری علاوه بر تدریس در حوزه های علمیه در سطوح مختلف، بعنوان استاد دانشگاه پاسخگوی تمام مسائل علمی بودند و برای رفع شبهات علاوه بر تدریس به تالیف کتاب پرداختند و کتب این شهید سعید گویای جامع بودن ایشان است.

وی یادآور شد: استاد مطهری در عرفان و تفسیر یکی از شاگردان ممتاز مکتب اسلام محسوب می شدند و از اساتیدی همچون علامه طباطبایی بهره برده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه بیان کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم فرصتی برای احترام به این مقام منیع علم و قلم است.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: تألیفات شهید مطهری نیاز علمی امروز جامعه را تأمین می کند و کمک شایانی برای رفع شبهات مطرح در جامعه کنونی است.

کد خبر 6092662

دیگر خبرها

  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • مطهری امام
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی