Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ سردار سرتیپ ابوالقاسم علی نژاد روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در مجموعه دادگستری‌ گلستان اظهارداشت : این سردار 

وی اظهارداشت: سردار شهیدسلیمانی دوستدار آحاد مردم بود فرقی برای افراد بر اساس جناح وحجاب نمی گذاشت و همگان مورد توجه ویژه او بودند.

وی تصریح کرد: شهیدانی چون سردار سلیمانی انسان های شجاع، نترس و ایثارگر که درون بحران ها و خطرها ایستادگی و مقاومت می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:در زمان سردار شهید سلیمانی تحولات شگرفی به واسطه توانایی های خود در منطقه رقم زد و فعالیت های این فرمانده مقتدر شبانه روزی تمام طرح های راهبردی توطئه های دشمنان منطقه از جمله دشمنان سوریه، عراق، یمن و لبنان را خنثی کرد و نجاتگر مردم از دست فتنه های اشرار بود.

سردار علی نژاد بیان کرد: در اوج افسردگی نیروهای سوری که بیشتر از اهل تسنن بودند مانند بمب روحیه عمل می کرد و سربازانش به فرماندهی ایشان افتخار می کردند و در تمام مناطق سردار دلها بود.

وی خاطرنشان کرد: به گفته دشمنان شهید سلیمانی آنچنان چهره کاریزما و مدیریتی داشته که از او دیپلمات تمام عیار و دارای اشرافیت بالا ساخته بود.

وی اضافه کرد: حاج قاسم دلی با بچه ها ارتباط برقرار کرده و از صمیم قلب دوستشان داشته و درکشان می کرد و هیچوقت دل هیچکسی را نمی شکست .

سردار علی نژاد گفت: ایشان قانونمند و وقت شناس بودند و در اوج مشغله کاری هیچ وقت خلف وعده نمی کرد.

وی اظهار داشت: از خصوصیات دیگر این سردار شهید کشف ا ستعدادها بود و آنها را در مکتب خود پرورش می داد.

وی تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی توجه ویژه ای به اقتصاد مقاومتی داشته وبا هنرمندی طراحی بسیاری از امور از جمله اقتصاد را در سطح عالی مدیریت می کردند.

سردار علی نژاد گفت: شجاعت مثال زدنی این سردار شهید قابل تامل است و در کنار مشکلات و فشارها در همه احوال دوستدار ولایت با دل و جان بود.

وی تصریح کرد: ادبیات انقلاب اسلامی را در جلسات و نشست های داخلی و خارجی رعایت می کرد و در نشر امیدواری در مناطق بسیار تلاش می کرد سربازان کشورهای منطقه شیفته رفتار ایشان بوده زیرا با افسران جز احوالپرسی می کرد و رتبه افراد برای او مورد توجه نبود.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی با وجود مشغله های کاری با جانبازهای جنگ تحمیلی و خانواده های شهدا همراه بوده و وقت خود را در اختیار آنها می گذاشت.

سردار علینژاد گفت: حاج قاسم در طول بحران سوریه بارها و بارها زمینه ترور او فراهم شده بود منتها دشمنان جرات نمی کردند کشورهایی که تمام توطئه های آنها را سردار شهید خنثی کرده بود تصمیم بر حذف ایشان گرفتند و بی شک اگر وضعیت مملکت با یکپارچگی در سطح عالی بود این اتفاق نمی افتاد.

وی تصریح کرد: شهید سردار سلیمانی اذن شهادت را گرفته و حتی زمان و مکان شهادت خود را گویی می دانست و در آخرین دیدارها بر زبان خود جاری می کرد در وضعیت فعلی من هرکاری توانستم انجام دادم و امروز شهید شدن من برای نظام مقدس اسلامی بیشتر خاصیت دارد و از دعای حضرت آقا و مادران شهدا برای شهادتش مدد گرفت.

برچسب‌ها استان گلستان گرگان جهان و سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان گرگان جهان و سردار سلیمانی استان گلستان گرگان جهان و سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهید سلیمانی سردار شهید سردار علی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد