Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:02:01 GMT

سرمربی پدیده: بخاطر کم تجربگی گل خوردیم

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۲۳۵۰

سرمربی پدیده: بخاطر کم تجربگی گل خوردیم

داوود سید عباسی عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال سپاهان در مشهد افزود: بازیکن ما مصدوم شد و در گل نخست از همان ناحیه گل خوردیم. با توجه به شناختی که از تیم مهمان داشتیم که تیمی با کیفیت و خوب و دارای کادر فنی خوب و بازیکنان تاثیرگذار است سعی کردیم خط هافبک آنها را از بازی خارج کنیم و در این خصوص در نیمه نخست عالی کار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ولی چون تیم ما جوان است در نیمه دوم خط دفاع ما از دروازه دورتر شد و نتوانستیم کنترل کنیم. تیم فوتبال سپاهان همیشه جزو تیم های بی‌نهایت خوب و باکیفیت بوده است.

سرمربی تیم پدیده با بیان اینکه تعداد بازیکنان مصدوم ما زیاد است گفت: در برخی پستها فقط یک بازیکن داریم باید با همین وضعیت کنار بیاییم، فوتبال تجربه است باید از اشتباهات درس بگیریم.

وی افزود: در مرحله نخست باید استحکام تیمی را حفظ کنیم و در خط دفاعی بازیکنان خوبی داریم.

سیدعباسی ادامه داد: دروازه بان ما عالی کار کرد و از او راضی هستیم بعد از گل هایی هم که خوردیم در صدد جبران بر آمدیم اما نشد.

وی گفت: داشته ها و لیست مصدومان باعث می‌شود هر بازی را به عنوان بازی تدارکاتی در نظر بگیریم. ما در لیگ فرصت بازی کردن داریم اما اینکه در لیگ بمانیم کار خداست.

سرمربی تیم پدیده افزود: من منتظر فرصت مالک باشگاه نیستم و به تاثیرگذاری خود در تیم نگاه می کنم و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم.

وی در باره درگیری ۲ بازیکن تیم پدیده با یکدیگر نیز ادامه داد: با بزرگان تیم جلسه گذاشتیم و شرایط خود را برای آن ۲ نفر گفتیم و آنها نیز شرایط را قبول کردند. هر چیزی باید سرجای خود باشد.

موقعیت سازی تیم سپاهان زیاد است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم گفت: نیمه نخست برای تیم ما معمولی بود و تیم میزبان در ساختار دفاعی سعی کرد تمام فضا را پوشش دهد و نگذارد خط هافبک ما بازسازی کند، موقعیت هایی هم داشتیم و توپ دست ما بود اما از موقعیت ها نتوانستیم استفاده کنیم و این هم طبیعی است چرا که سه باخت پشت سر هم داشتیم و بازیکنان ما تحت فشار بودند.

محرم نویدکیا افزود: بین دو نیمه بازیکنان را قانع کردیم که نیاز به عجله نداریم و نباید استرس داشته باشند، بازیکنان ما با آرامش و قدرت بیشتر کار کردند و سیستم دفاعی حریف نیز دچار مشکل شده و فضا را به ما دادند آنها بعد از گل دوم، به خود آمدند اما دیگر زمان کافی برای جبران نداشتند.

وی ادامه داد: هر چقدر هم فوتبال زیبا بازی کنیم و هر چقدر هم موقعیت سازی کنیم باید توپ گل بشود تیم ما موقعیت سازی های بسیار انجام می‌دهد و اگر یک تیم بتواند این کار را انجام دهد می‌توان به آن امیدوار بود تا مشکلات را حل کند و نتیجه بگیرد، ما اگر یک یا ۲ بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم بازیکنان ما با اعتماد و آرامش بهتری بازی می‌کنند و می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.

تیم فوتبال سپاهان در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر تیم فوتبال پدیده را در مشهد شکست داد.

برچسب‌ها فوتبال مشهد تیم فوتبال سپاهان شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مشهد تیم فوتبال سپاهان فوتبال مشهد تیم فوتبال سپاهان شهر خودرو مشهد تیم فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان که نزدیک به ۲ است در ایران و شهر زیبای اصفهان زندگی می‌کند مدتی است که به دین مقدس اسلام و مذهب تشیع گرویده است.
این مربی پس حواشی که در چند هفته اخیر برایش پیش آمده (ازدواج با یک بانوی ایرانی) در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران این موضوع را علنی و رسانه‌ای کرد.

دیگر خبرها

  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس