Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در جریان گرم کردن بازیکنان دو تیم برخی بازیکنان تراکتور مثل محمد قادری، رضا دهقانی و عبدالله حسینی دقایقی با مهدی عبدی، علیرضا ابراهیمی، سعید آقایی صحبت کردند.

*وحدت هنانوف، بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس که به دلیل مصدومیت تا نیم فصل نمی‌تواند برای این تیم بازی کند، برای تماشای بازی در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*برخی اعضای کادرفنی پرسپولیس در زمان گرم کردن بدن بازیکنان پیگیر نتایج سایر بازی‌ها بودند.

*برخی اعضای سازمان بسیج ورزشکاران برای اجرای ویژه برنامه مناسبت سردار شهید سلیمانی در ورزشگاه حضور یافته و در کنار زمین عکس یادگاری گرفتند.

*به مناسبت ایام فاطمیه، ذکر مصیبت و مداحی از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد.

*با وجود ابلاغ سازمان لیگ مبنی بر نیامدن تماشاگران به ورزشگاه برخی افراد خاص و تعدادی از هواداران پرسپولیس با حضور در استادیوم آزادی مشغول تماشای بازی شدند‌.

*پیش از شروع بازی مراسم ویژه‌ای برای گرامیداشت شهدای مقاومت در ورزشگاه آزادی برگزار شد و بازیکنان دو تیم روی جایگاهی که برای شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مهندس تعبیه شده بود دسته گل قرار دادند.

*بیشتر بازیکنان تراکتور به جز نفراتی مثل محمدرضا اخباری، علی دشتی و آرش قادری، به سمت یحیی گل محمدی که سابقه حضور در تراکتور را دارد رفته و از او رخصت گرفتند.

*کادرفنی دو تیم هم پیش از شروع بازی خوش و بش گرمی با هم داشتند.

*مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس با گذشت حدود پنج دقیقه از شروع مسابقه به ورزشگاه آمد.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتور شهدای مقاومت شهید سلیمانی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص

به گزارش ورزش سه، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. 
ندا نویدی نسب، از بانوان هوادار که در حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند به دعوت تیم، میهمان امروز تمرین بود. 
این بانوی هوادار با روحیه‌ای بالا، در حال مبارزه با سرطان است و در آخرین بازی سرخپوشان نیز در ورزشگاه حضور داشت. او در جریان تمرین امروز مورد استقبال اعضای تیم از جمله اوسمار ویه‌را قرار گرفت. 

سرمربی پرسپولیس، ضمن آرزوی سلامتی برای این هوادار از او تشکر کرد که به اتفاق دیگر هواداران برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند. 
ندا نویدی‌نسب نیز با اشاره به این که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده از آرزوی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال و اسطوره‌های پرسپولیس گفت. 
حضور این بانوی پرسپولیسی در تمرین سرخپوشان واکنشی جالب از سوی این باشگاه به اتفاقات روز بازی با سپاهان نیز محسوب میشود.

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور
  • ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!