Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی اسماعیل بگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت دومین سالگرد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سازمان تاکسیرانی به منظور گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل ها یک اجتماع خودجوش در محل بوستان ولایت تدارک دیده است.

وی افزود: روز چهارشنبه هفته جاری حدود یک هزار تاکسیران از نقاط مختلف شهر تهران در یک حرکتی نمادین به یاد سردار دل ها به سمت بوستان ولایت به حرکت در می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: اجتماع تاکسیرانان در بوستان ولایت با اجرای ویژه برنامه های مذهبی و فرهنگی به یاد حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت و در این مراسم از تاکسیرانان برتر شهر تهران و خانواده معظم شهدا تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ناوگان تاکسیرانی شهر تهران یکی از ناوگان های بزرگ حمل و نقل عمومی در کشورهای جهان محسوب می شود گفت: بیش از ۸۰ هزار تاکسیران در شهر تهران فعالیت دارند که سیستم پیمایش هر تاکسیران در شهر تهران روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلومتر است.

به گزارش ایرنا، روزانه حدود ۸۰ هزار تاکسی در پایتخت فعالیت دارد که بر اساس آمارها روزانه چندین میلیون نفر در تهران از این وسیله نقلیه عمومی برای جابجایی درون‌شهری خود استفاده می‌کنند.

برچسب‌ها شهر تهران سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران قاسم سلیمانی شهر تهران سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران قاسم سلیمانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد

گردهمایی بزرگ زائران اعزامی به حج در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، این گردهمایی آئینی بیشتر به منظور آشنایی و آموزش اولیه با مناسک حج تمتع، هرسال پیش از اعزام‌ زائران به عربستان در مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم که صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در استادیوم ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار شد، علاوه‌بر جمعی از زائران اعزامی به حج ۱۴۰۳، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، مسئولان سازمان حج و زیارت و دیگر مقامات کشوری حضور داشتند و آخرین اطلاعات و راهنمایی‌ها را درباره این سفر معنوی به زائران ارائه کرند.

امسال حدود ۸۷ هزار نفر از ایران به حج واجب اعزام می‌شوند، که از این میان ۸۵ هزار نفر زائر و بقیه عوامل خدماتی حج هستند. اعزام زائران از ۲۳ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و برگشت زائران به کشور در تیرماه خواهد بود.

در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان