Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امروز ما نشان دادیم اگر ما چمن خوب در اختیار داشته باشیم قطعا بهتر بازی خواهیم کرد. ما در رفسنجان حتی زمین تمرین نداریم چه برسد به زمین مسابقه.

به گزارش پارس فوتبال، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجام یکی از پرگلترین بردهای هفته را با پیروزی ۳-۰ مقابل نفت به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی در کنفرانس مطبوعاتی پس از برد مقابل صنعت نفت آبادان گفت:

در ابتدا سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت می‌گویم و همینطور ابتدا به تیم نفت آبادان و دوست بزرگوارم خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم که دوستی ما خیلی ارتباطی به فوتبال هم ندارد و ایشان در گذشته هم به من لطف داشتند و من ایشان را بعنوان یک شخصیت بامعرفت می‌شناسم.

او ادامه داد:

صمیمانه از مجموعه ورزشی گل گهر و هیات فوتبال سیرجان و هیات فوتبال رفسنجان و کرمان و تمام کسانی که در این مساله ای که پیش آمده بود یک وحدت استانی را ایجاد کردند تشکر می‌کنم و از مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه گل گهر و استاد عزیز و بزرگوارم جناب امیرخان قلعه‌نویی به دلیل این لطفی که به ما داشتند و ما توانستیم به اینجا بیاییم و فوتبال بازی کنیم تشکر می‌کنم چون اگر در سرچشمه این بازی انجام می‌شد حتما هر دو تیم اذیت می‌شدند چون شرایط جوی بازی امروز انجام نمی‌شد و عقب می‌افتاد دو تیم متضرر می‌شدند و باد و برف شدید و همه این موارد می‌توانست برای هر دو تیم جدا از کیفیت فنی بازی از لحاظ مصدومیت هم باعث ضرر و زیان شود و این میسر نمی‌شد جز با این درک صحیحی که در سطح استان بود و بابت این مساله به خودم می‌بالم.

ربیعی در خصوص کیفیت بازی امروز بیان کرد:

امروز هم برنامه های ما بهتر پیاده شد. در نیمه اول در ۲۵ دقیقه اول با پرس بالا و فشار روی دروازه حریف موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و به گل نرسیدیم و در دقیقه ۳۰ توانستیم به گل برسیم. در ۱۵ دقیقه آخر نیمه اول تیم نفت آبادان بهتر از ما بازی کرد و ما یک عقب نشینی غیراجباری داشتیم و این کار را انجام دادیم. در نیمه دوم برنامه ها بهتر صورت گرفت و در نهایت توانستیم این نتیجه را بگیریم ولی چیزی از ارزش های آقای منصوریان و تیم پرطرفدار و باشخصیت و فوتبالیست های خوب نفت آبادان کم نمی‌کند.

ربیعی در خصوص قرعه این تیم در جام حذفی و شرایط این تیم گفت:

تیم ما در قرعه جزو بد شانس هاست؛ هم قرعه لیگ پارسال و هم قرعه لیگ امسال، پارسال بازی اول جام حذفی با سپاهان در اصفهان بودیم و امسال با تراکتور در تبریز اما من الان هم یک ربع آخر بازی سپاهان و پدیده را دیدم و پدیده بسیار تیم خوبی است اما اینکه ما به این مرحله رسیدیم قطعا جام حذفی را هم جدی می‌گیریم و چون بین ۱۶ تیم هستیم می‌ر‌ویم که شانسمان را در جام حذفی هم امتحان کنیم.

سرمربی مس درباره تاثیر کیفیت زمین در بازی اظهار داشت:

طبق اذعان کارشناسان بهترین بازی هفته گذشته بازی گل گهر و مس بود؛ این یعنی یک اتفاق خوب برای استان کرمان. بازی که دو تیم تهاجمی بازی کردند. این هم به دلیل کیفیت زمین خوب است. این کیفیت زمین هم به آقای قلعه‌نویی اجازه داد کارش را انجام بدهد و هم به ما. من مربی نیستم که از نداشته ها بنالم ک حتی دو سال هم در زمین چمن مصنوعی بازی کردیم اما امروز ما نشان دادیم اگر ما چمن خوب در اختیار داشته باشیم قطعا بهتر بازی خواهیم کرد. ما در رفسنجان حتی زمین تمرین نداریم چه برسد به زمین مسابقه. یکی از دوستان ما که سرمربی لیگ برتری است مدتی قبل مصاحبه کرد که ما در زمین مسابقه تمرین نمی‌کنیم و درست می‌گفت چون زمین مسابقه آسیب می‌بیند. اما من به جرات می‌گویم ما در ۶۰ روز اخیر بیش از ۴۵ روز در سرچشمه بودیم و تمام این مدت در زمین شهید زینعلی که بازی می‌کردیم تمرین می‌کردیم‌. انشاالله روزی بتوانیم ساختاری که گل گهر دارد را داشته باشم؛ چهار زمین تمرینی، دو زمین مسابقه خوب، استخر، سالن های ورزش مناسب و امکانات تفریحی مناسب. ما در رفسنجان فقیر هستیم اما می‌دانم این کارها انجام می‌شود. آماده شدن اینها زمان می‌برد اما اینکه اراده بوده را به قال نیک می‌گیرم. قطعا کیفیت زمین چمن امروز در کیفیت بازی تاثیر داشته است.

او در پایان در خصوص بازی هفته آینده مس مقابل استقلال بیان کرد:

با صدرنشین لیگ بازی داریم. تیم بسیار خوبی هستند و نیازی به تعریف و تمجید من ندارند. بازی بسیار سختی خواهد بود. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و اول سعی می‌کنیم ریکاروی کنیم خودمان را مهیای این بازی کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد ربیعی استقلال استقلال محمد ربیعی مس رفسنجان زمین مسابقه نفت آبادان کیفیت زمین جام حذفی دو تیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

استقلال ملاثانی در اولین بازی حذفی مقابل نماینده کنگان به برتری دست پیدا کرد و در دومین بازی جام حذفی که مقابل دیگر تیم‌لیگ‌برتری نفت آبادان بود عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستند با هدایت سیاوش اکبرپور سرمربی جوان خود در زمین حریف در ضربات پنالتی به برتری دست پیدا کنند و شگفتی ساز باشند.

استقلال ملاثانی فصل گذشته با حذف دو تیم لیگ یکی و تیم لیگ برتری مس کرمان شگفتی ساز این رقابت ها بود و تا مرحله یک چهارم بالا آمد و در مقابل هوادار از گردونه رقابت ها حذف شد.

و حالا در سومین دیدار مرحله حذفی باید به مصاف سپاهان بروند تیمی که در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هرچه لیگ هفته های خود را پشت سر گذاشت شرایط این تیم آن چیزی که هواداران می‌خواستند نشد و شش شکست پیاپی و حذف در آسیا و دور شدن از کورس قهرمانی لیگ برتر سپاهان را به جام حذفی رساند.

سیاوش اکبرپور که در نیم فصل دوم هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت و نتایج قابل قبولی با این تیم کسب کرده و یک آمار جالب که از ابتدای این فصل استقلال ملاثانی در لیگ یک به ثبت رسانده این است که این تیم تا به حال در دیدارهای خانگی باختی را نداشته و این مسئله کار را برای هر تیمی در بازی اهواز سخت می‌کند.

استقلال ملاثانی که متشکل شده از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند یک آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده اند که مشابه آن در اسپانیا و تیم اتلتیکو بیلبائو است.

در ترکیب استقلال بازیکنان نامداری از جمله علی حمودی که سابقه بازی در سپاهان هم دارد حضور دارد و دیگر بازیکنانی که سابقه قهرمانی در ایران و حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارند که می‌توان به احسان علوان زاده، محمد اهل شاخه، امید خالدی،وحید نامداری،احمد جبوری، میثم شاهمکوند، دانیال مومنی،امید صیدالیو میلاد پاک پرور حضور دارند که نشان می‌دهد تیم دست و پا بسته ای نیستند.

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد