Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد محمد حسینی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اخلاق نیکو، مردم داری، توجه به احساسات و روحیات کودکان و نوجوانان، درک عواطف و دغدغه کشاورز و صنعتگر، همنشینی با روستایی و شهری، ارتباط با هنرمندان و حتی نمونه‌های کم نظیر از ارتباط با اقشاری که شاید در ظاهر نسبتی با منش سردار سپاه اسلام نداشته باشند، موید شرح صدر و ایمان قوی این مرد وارسته و جهان شمول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در وضعیتی که جامعه درگیر مشکلات اقتصادی و گرفتاری های مختلفی بود، مردی مورد توجه و اقبال عموم قرار گرفت که بر تمام فرصت‌های ممکن چشم پوشید، جامه رزم به تن کرد و مقابل توطئه‌های پیچیده دشمنان قرار گرفت.
فرماندار قشم تصریح کرد: شهید سلیمانی هرگز مقهور قدرت، شهرت و محبوبیت نشد و همچنان خود را سرباز و مطیع ولایت می‌دانست و دغدغه خود را کسب رضایت ولی امر مسلمین قرار داد.
وی افزود: حاج قاسم در همان حال که درگیر جنگ با تروریست‌های دست ساخته و مسلمان‌نما بود، سعی کرد در اندک فرصت‌های خود در کنار پیرمردان و پیرزنان روستایی، کودکی یتیم یا نوجوانی به عرصه رسیده قرار گیرد که وجهه‌های انسانی، دینی و ملی وی در این موقعیت‌ها تجلی پیدا کرد.
تختی ادامه داد: سردار ایرانی سپاه اسلام در میان اعراب پایگاهی وسیع و دشمن سوز داشت و خواب کسانی که مذهب و ملیت را علیه دین به خدمت گرفته بودند، آشفته می‌ساخت.
وی اظهار کرد:  شهید سلیمانی همانقدر که دور ساختن خطر تروریست‌ها از زندگی هموطنانش را رسالت خود می‌دانست، امنیت، آرامش و ناموس مسلمانان دیگر بلاد را واجب می‌پنداشت و به آن پایبند بود.
فرماندار قشم افزود: این شهید به همان اندازه که در میدان جهاد و نبرد فیزیکی اسوه‌ای یکتا بود، در خستگی ناپذیری و اهتمام به بازسازی مسیر مورد هدف خود، می‌تواند الگوی ارزشمندی برای دانش آموز، معلم، کارگر و مدیر باشد.
تختی ادامه داد: پرورش نیروی انسانی مورد نیاز، تامین ابزار کار، استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، تعامل با شخصیت‌ها، پاکدستی و وارستگی روحی در کنار خانواده دوستی و قدرت عاطفه و احساس،  توانمندی‌ها و خصیصه‌های نابی است که حاج قاسم بزرگوار را از دیگران متمایز ساخت.
 وی ابراز کرد: هر کدام از ما برای موفقیت در زندگی شخصی و امور کاری ناگزیر از توجه و الگوپذیری از این شخصیت هستیم و از این رو زندگی و شخصیت حاج قاسم به عنوان یک مکتب باید دنبال شود.
فرماندار قشم خاطرنشان کرد: ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی به نحوی است که هر کسی شیفته‌ی وی می‌شود و برای قدم نهادن در مسیر درست، ایشان را الگو و سرمشق قرار می‌دهد

برچسب‌ها هرمزگان قشم قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان قشم قاسم سلیمانی هرمزگان قشم قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • ببینید | چند پرسش و پاسخ مهم برای دختران جوان و زنان!
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • آیا وضو یا تیمم با وجود آرایش و لاک ناخن صحیح است؟
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت