Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:36:22 GMT

نماینده مجلس: شهید سردار سلیمانی الگوی همه ماست

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۲۶۹۹

نماینده مجلس: شهید سردار سلیمانی الگوی همه ماست

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه روز دوشنبه در چهاردهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید حبیب طاهری گرگانی و یادبود علامه مصباح یزدی و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه آذربایجانی های مقیم گرگان اظهارداشت: شهید حاج قاسم سلیمانی سردار ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی بود و با یاری شهدا بهترین راه را برای مقابله با مستکبران و شکست دادن آنها انتخاب می کرد و با دنباله روی از راه، نگاه، کتاب و کلاس شهدا عالم ربانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: همه علما و بزرگان از جمله  آیت الله طاهری، آیت الله میبدی و آیت الله مصباح یزدی دنباله روی راه شهدا بودند که امروز  آنها به عنوان عالمان ربانی در یادها و خاطرات جاودانه ماندند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: برخی مردم همانند شهدا، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی عالم الهی و خدایی بوده و وجود مبارکشان در زمان غیبت امام عصر(عج) مانند انبیا الهی هدایتگر و راه را از چاه نشان می دهند و برای جوانان بیداری و انقلاب اسلامی را رقم می زنند.
آقا تهرانی گفت: مسلمانان باید  همیشه نسبت به هم خیرخواه باشند و امروز باید برای مسئولان کشوری و استانی خیرخواهی کرده و آنها را راهنمایی کنیم و در طول تاریخ استکبار جهانی، آمریکایی ها به عنوان شیطان بزرگ، کشورها را دور زده و  شیطنت می کنند که باید مواظبت کنیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت وجود عالم ربانی امام خمینی( ره) در برابر استکبار زمینه نهضت و قیام را آماده کرد و  قدرشناسی عالمان ربانی با حرف شنوی، گوش کردن به راهکارها و عمل به آنهاست. 

آقاتهرانی ادامه داد : امروز با درایت وجود مبارک ولی فقیه مسئولان مملکت در کنار یکدیگر با وحدت جلو می روند و امنیت، آرامش  و حرکت های انقلابی کشور در زمان  حاضر با وجود اختلاف سلائق بخاطر وجود مبارک ولی فقیه است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: علامه مصباح یزدی به عنوان اسلام شناس واقعی متواضع و  عالم ربانی بودند که اندیشه هایش قابل تامل  ویژه است و امروز باید با الگوگیری از علامه یزدی، آیت الله طاهری، آیت الله میبدی و سردار شهید نشان دهیم که هرکسی در هر موقعیتی می تواند بهترین عمل را داشته باشد.

وی تصریح کرد: حسن فعلی و فاعلی محور کارها باید قرار گیرد و مجاهده در راه خدا کار خوب و  برای رضای او باشد که نیت ارزش کار را بالا و پایین می برد و ظاهر کار مهم نیست.
آقاتهرانی ادامه داد : امروز دولت، مجلس و مسئولان بدنبال حل مشکلات مردم و حل تبعیض ها بوده که خیلی امیدوارکننده است و مردم  با توجه ویژه به وحدت که وجه مشترک استکبارستیزی است در سخت ترین شرایط  یاریگر هستند و مجلس انقلابی هم به مباحث جمعیت و حمایت از فرزندآوری و ازدواج هم توجه کرده است.

به گزارش ایرنا، سید حبیب الله طاهری گرگانی از مبارزان منطقه گرگان و دشت، نماینده فقید مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری و پدر شهید سیدمحمد طاهر طاهری بود.

طاهری فقید، فرزند مرحوم سیدکاظم سال ۱۳۰۹ شمسی در گرگان متولد شد و روز شنبه هشتم دی ماه ۱۳۸۶ به رحمت ایزدی پیوست. معظم له نبیره حاج سید طاهر معروف است که در جریان انقلاب مشروطه با مرحوم شیخ فضل الله نوری همصدا شد.

علامه محمد تقی مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، ۱۲ دی ماه سال ۱۳۹۹ دعوت حق را لبیک گفت.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس بامداد یکشنبه ۱۳ دی سال ۹۸ هنگام خروج از فرودگاه بغداد در اقدامی جنایتکارانه به دستور دونالد ترامپ هدف حمله تروریستی پهپادهای آمریکا قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

از دهم تا شانزدهم ماه دی به‌ عنوان هفته مقاومت و ۱۳ دی روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در تقویم کشور روز جهانی مقاومت نامگذاری شد.

برچسب‌ها مرتضی آقا‌تهرانی گرگان گلستان سالگرد شهادت سردار سلیمانی پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرتضی آقا تهرانی گرگان گلستان مرتضی آقا تهرانی گرگان گلستان سالگرد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی قاسم سلیمانی مصباح یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...

به گزارش همشهری‌آنلاین، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» روز گذشته در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.
در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.
پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:
سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

کد خبر 847473 منبع: فارس برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه زنان - حجاب آیت‌الله مکارم شیرازی

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی