Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش دهقان در این بازدیدها به مردم و شهروندان سیل زده گفت: به زودی مسئولان و مقامات اجرایی استان فارس و برخی مسئولان کشوری برای بازدید از مناطق زلزله زده به این شهرستان سفر خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان، خطرات احتمالی سیل در مسیل ها و شهرها و روستاها برطرف شده و برق و گاز و آب و راه نیز به وضعیت قبل بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: گروه‌های راهداری و تیم های ادارات برق، گاز، آبفا، جمعیت هلال احمر، بنیاد مسکن و نیروهای حوزه مقاومت بسیج، نیروهای خدمات و آتشنشانی شهرداری بیرم به همراه تمامی تجهیزات خود در محل های سیل زده حضور دارند و در حال امدادرسانی و برآورد خسارات وارده به شهر و  روستاهای سیل زده هستند.

دهقان به‌همراه اعضای ستاد مدیریت بحران  شهرستان لارستان از برخی مناطق سیل زده بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و چالش های مردم قرار گرفتند.

آنها از شهرهای بیرم، خور و مناطقی از شهر قدیم لار که به شدت دچار آسیب و آبگرفتگی ناشی از بارش های سیل آسا شده بودند بازدید کردند. 

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: اکیپ های راهداری و تیم های خدمات رسان از برق، گاز، آبفا، جمعیت هلال احمر، بنیاد مسکن و نیروهای حوزه مقاومت بسیج، نیروهای خدمات و آتشنشانی شهرداری های لار و بیرم به همراه تمامی تجهیزات خود در محل های سیل زده حضور دارند و در حال امداد رسانی و برآورد خسارات وارده به شهر و  روستاهای سیل زده هستند.

دهقان یادآور شد: طغیان رودخانه پل وهوا در وسط شهر بیرم موجب آبگرفتگی تعدادی از منازل و اختلال در تردد وسایل نقلیه و آبگرفتگی در شهر شده بود که با همت و تلاش نیروهای امدادی و خدماتی در حال بازگشت به حالت عادی است.

بارش های سیل آسا و وقوع سیل علاوه بر تحمیل خسارات مالی فروان و آبگرفتگی بیش از ۵۶۰ منزل مسکونی در مناطق مختلف شهرهای جنوبی فارس ۲ تن در شهرهای لار و بیرم را نیز به کام مرگ کشاند.

هواشناسی لارستان میزان بارش ها طی شبانه روز گذشته در این شهرستان را ۵۲ میلیمتر و کل میزان بارش طی سال زراعی جاری در این منطقه را نیز حدود ۱۰۲ میلیمتر گزارش کرده است.

برچسب‌ها سازمان مدیریت بحران کشور بارش باران کشته لارستان سیل فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران کشور بارش باران کشته سازمان مدیریت بحران کشور بارش باران کشته لارستان سیل فارس سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، این روزها بیشتر نقاط کشورمان با بارش باران سیل آسا مواجه شده است. داودآباد در بخش مرکزی شهرستان اراک استان مرکزی از این قاعده مستثنی نبود و در معابر این شهر بر اثر بارش باران شدید سیل به راه افتاد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از خانه های آب گرفته و وضعیت بد برای عبور و مرور در معابر این منطقه فرستاد و از بی توجهی شهرداری برای رفع این مشکل گلایه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس