Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس دین محمدی در گفتگوی تلفنی با مهدی حدادپور در نظرخواهی برترین های قرن شرکت کرد

سیروس دین محمدی، متولد 15 مهر 1344 در تبریز است. سیروس دین محمدی فوتبالش را با تراکتورسازی تبریز آغاز کرد و بعد از حضور در ماشین سازی به استقلال تهران رسید. او همچنین بعد از حضور در استقلال لژیونر شد، به آلمان رفت و برای ماینتس بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیروس دین محمدی در بازگشت به ایران پیراهن استقلال و پگاه را بر تن کرد. او در فینال باشگاه های آسیا در سال 1999 تک گل استقلال مقابل جوبیلو ایواتا را به ثمر رساند. او همچنین در جام جهانی 1998 نیز عضو تیم ملی ایران بود. دین محمدی 44 بازی ملی و 6 گل ملی در کارنامه دارد.

نام سیروس دین محمدی بارها در پروژه برترین های قرن مطرح شده و حالا امروز نوبت به خود او رسیده تا تیم قرن خود را انتخاب کند.

دروازه بان:

به خاطر اینکه کنارش بازی کردم و می دانم که واقعا متفاوت از همه و به زبان خودمانی یک چیز دیگری است. باید بگویم زنده یاد حجازی، بیرانوند و رحمتی هم بسیار خوب بودند.

مدافعان میانی:

محمد پنجعلی و سهراب بختیاری زاده را انتخاب می کنم. پنجعلی سخت دریبل می خورد. در کار پوشش عالی بود و بسیار باهوش بازی می کرد. سهراب بختیاری زاده هم همه چیز داشت، پا به توپ داشت، بازی سازی داشت، خوب سر می زد، دریبل نمی خورد، واقعا عالی بود. ضمن اینکه از مهدی هاشمی نسب هم یاد کنم. او هم خیلی خوب بود.

دفاع راست:

جواد زرینچه در جام جهانی بازی کرده، 14 سال در تیم ملی حضور داشته و یک دفاع راست مقتدر بود. کاملا شایسته حضور در تیم منتخب قرن است.

دفاع چپ:

علیرضا نیکبخت واحدی تنهای بازیکنی بود که هم پا به توپ بود، هم خوب ارسال می کرد و هم بلد بود گل بزند. البته مجتبی محرمی هم در این پست عالی بود.

هافبک دفاعی:

جواد نکونام 150 بازی ملی دارد. 2 دوره جام جهانی رفته و سال ها در اسپانیا بازی کرده است. برای یک هافبک دفاعی عالی گلزنی می کرد و هافبک خلاقی بود.

هافبک راست:

مهدی مهدوی کیا را انتخاب می کنم به خاطر 10 سال بازی در اروپا، به خاطر گلزنی در جام جهانی و دیگر شایستگی های زیادی که داشت. ضمن اینکه از نامجومطلق عزیز هم یاد می کنم.

هافبک چپ:

علی کریمی یکی از فوتبالیست های توانمند و همه کاره فوتبال ایران بوده است. در کنارش احساس امنیت داشتم.

هافبک نفوذی:

از کودکی با کریم باقری بزرگ شدیم. فوتبالش را در زمین دیدم و حس کردم. کریم باقری همه چیز در فوتبال ایران داشت.

مهاجمان:

علی دایی و خداداد عزیزی؛ نمی شود از آقای گل جهان بودن علی دایی گذشت. در جامعه ورزش برای همه افتخار بود. کنار خداداد عزیزی هم بازی کردم. غیر ممکن در تک به تک از یار مقابلش نگذرد. واقعا فوق العاده بود. در خط حمله می توان از سردار آزمون و مهدی طارمی هم یاد کرد. لیاقت و شایستگی آنها به فوتبال ملی ما کمک زیادی کرد.

سیروس دین محمدی در ادامه از علی دایی، خداداد عزیزی و علی کریمی به عنوان سه بازیکن برتر قرن یاد کرد. او همچنین منصور پورحیدری و تومیسلاو ایویچ را مربیان قرن دانست.

پیشکسوت فوتبال ایان در بخش داور قرن گفت:

حمید خوشخوان را انتخاب می کنم. در زمین فوتبال بسیار ارتباط مودبانه ای با بازیکنان و اعضای دو تیم داشت.

دین محمدی تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 را تیم قرن دانست و رایش در بخش پایانی یعنی ورزشکاران قرن را به ترتیب به حسن یزدانی، حسین رضازاده و سعید معروف داد.

اخبار داغ 

رقص جلف سام درخشانی با شورت کوتاه ! + فیلم خودش منتشر کرد فیلم تکان دهنده از تلاش جادوگر برای اغوای مربیان لیگ برتری؛ یا ایها المان! گردن کلفت ها به لیگ برتر می آیند واکنش دیدنی تراشتگن مقابل مایورکا و نجات دروازه بارسلونا در دقیقه 92 (مایورکا 0-1 بارسلونا) ذوق زدگی هوادار خردسال تاتنهام از دست تکان دادن سون هیونگ مین برای او / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیروس دین محمدی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در دومین مسابقه حساس هفته به تساوی بدون گل رسیدند. محمد کریمی در پایان این بازی گفت: از لحاظ کیفی بازی خوبی نبود. به خاطر اینکه شرایط سختی بود و فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.

او درباره قضاوت بیژن حیدری نیز گفت: من خودم از او گلایه دارم زیرا که داور باکیفیت‌تری است. چند صحنه مشابه برای پرسپولیس خطا گرفت و همان صحنه‌ها را برای ما واکنشی نشان نداد. در کل نمی‌شود خیلی از داور ایراد گرفت.

کاپیتان سپاهان در مورد علت فاصله گرفتن تیمش از کورس قهرمانی نیز توضیح داد: به خاطر یکسری از مشکلاتی که فدراسیون به وجود آورد. خیلی نمی‌توانم حرف بزنم زیرا که دوستان می‌خواهند ما حرف بزنیم و محروممان کنند.

او ادامه داد: خیلی محترمانه می‌گویم، در مورد امتیاز کم کردن‌ها و بعد برگرداندن آنها، اصلا چه لزومی داشت که امتیاز کم کنید و بعد آن را برگردانید. از آن سمت 6 بازیکن ما محروم می‌شود و نمی توانند بازی کنند. این شرایط برای تیمی که دارد برای قهرمانی می‌جنگد خیلی سخت است.

کریمی در پایان گفت: هر تیمی جای ما بود، تا به اینجای لیگ هم نمی‌توانست دوام بیاورد. به بازیکنانمان تبریک می‌گویم. قهرمانی در لیگ خیلی برایمان سخت شده ولی در ادامه مسیر، هم قسم شده‌ایم بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم.

دیگر خبرها

  • بلینکن آتش‌بس با حزب‌الله همزمان با ادامه جنگ در غزه را غیرممکن خواند
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!