Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@02:28:22 GMT

گل‌محمدی گل خوردن را دوست ندارد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۲۷۶۶

گل‌محمدی گل خوردن را دوست ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ یحیی گل‌محمدی، دوشنبه شب بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل تراکتور گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و نتیجه دلخواه‌مان را هم گرفتیم. در هر صورت بازی سختی بود چرا که تیم حریف با توجه به نتایجی که در گذشته گرفته بود، انگیزه زیادی برای جبران داشت. انرژی زیادی برای کسب امتیاز گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. در ادامه روی یک صحنه غافلگیر شدیم. حریف خیلی خوب از توپ گیری خود استفاده کرد و به گل رسید. تراکتور تیم قابل احترامی بود و نمی‌شد این تیم را دست کم گرفت.

سرمربی پرسپولیس گفت: در بعضی از دقایق بازی یک مقدار تمرکز نداشتیم. در مجموع فکر می‌کنم بازیکنانم بازی خوبی انجام دادند. در نیمه دوم خیلی باانگیزه و فعال‌تر بازی کردیم و توانستیم بیش‌تر توپ را به جریان بیندازیم و از فضاها استفاده کنیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و به گل هم رسیدیم. ذهنیت بازیکنانم برای کسب پیروزی در بازی نمود داشت و فکر می‌کنم برای کسب این سه امتیاز تلاش کردند. بازی سختی بود. سه امتیاز مهم را با توجه به وضعیت جدول کسب کردیم.

او با بیان این که تیمش برای قهرمانی باید مبارزه کند و بجنگد، گفت: این سه امتیاز مهم بود. این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم و از شاگردانم تشکر می‌کنم چرا که انرژی خوبی گذاشتند و بازی تماشاگرپسندی را همراه با امتیاز لازم ارائه کردند.

گل‌محمدی درباره زمان رسیدن هنانوف، بازیکن تاجیک تیمش به شرایط مسابقه گفت: حداقل ۱۰ تا ۱۵ روز کار دارد به آمادگی لازم برسد.  

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: هر تیمی که می‌خواهد به جام برسد، باید ساختار دفاعی و تیمی خود را بهبود بخشد. همه بازیکنان باید مسوولیت دفاعی خود را بر عهده بگیرند. نباید گل بخوریم و یک تیم این‌قدر راحت دروازه خود را باز شده ببیند. در هر صورت بازیکنانی که در خط دفاعی ما هستند، تلاش زیادی می‌کنند. هیچ وقت گل خوردن یک تیم را نمی‌توان به حساب خط دفاعی گذاشت و تقصیرات را متوجه آن‌ها کرد. یک تیم همه با هم گل می‌خورند. باید روی این مساله بیش‌تر کنیم. در مجموع فکر می‌کنم که به حریف خیلی موقعیت ندادیم و بیش از دو، سه بار به دروازه ما نرسیدند که متاسفانه یکی از موقعیت‌ها گل شد. خودم گل خوردن را واقعا دوست ندارم. خوبی ماجرا این است که این اشتباه را جبران کردیم و بازی را بردیم.

وی درباره درخواست محمد انصاری برای پرداخت مطالباتش از تیم پرسپولیس به یک مرکز خیریه گفت: فکر می‌کنم اگر از آقای صدری بپرسید بهتر است. من در چند و چون قرارداد محمد انصاری نیستم. از کار خیر او خوشحال هستیم اما نمی‌دانیم در چه مرحله‌ای است.

سرمربی پرسپولیس درباره از دست رفتن پنالتی تیم توسط ترابی و تغییر پنالتی‌زن این تیم اظهار کرد: قطعا پنالتی‌زن ما تغییر نمی‌کند. تا وقتی ترابی در زمین باشد پنالتی‌زن ما است. او پنالتی‌های حساسی را گل کرده است و از این به بعد هم تا وقتی که در زمین باشد، پنالتی زن اول ما است.  

پیش از آغاز نشست خبری این بازی از ورود زنان خبرنگار به نشست خبری توسط نیروهای یگان ویژه حاضر در ورزشگاه جلوگیری به عمل آمد و یگان ویژه اعلام کرد دستور کتبی برای حضور بانوان خبرنگار در نشست خبری دریافت نکرده است. بیشتر بخوانید: گل گهر مقابل نفت به پیروزی رسید برنامه باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات اوساگونا چیست؟ کارشناسی داوری پنالتی پرسپولیس مقابل تراکتور

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی فکر می کنم پنالتی زن یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست

سرمربی فجر سپاسی شیراز معتقد است سه امتیاز دیدار برگزار نشده تیمش مقابل استقلال ملاثانی باید نصیب فجری‌ها شود. - اخبار ورزشی -

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی قابل توجه 3 بر صفر تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز مقابل خیبر خرم‌آباد، صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: آنالیز خوبی از حریف داشتیم و خیبر را از جلو مهار کردیم. بازی را در اختیار داشتیم و هنگامی که توپ دست‌مان نبود، خیبر را تحت فشار قرار دادیم. هنگامی که صاحب توپ بودیم، می‌توانستیم از فضای بین خطوط استفاده کنیم و کارمان را طبق برنامه پیش بردیم.

وی با بیان اینکه پیروزی فوق باید سبب افزایش اعتمادبه‌نفس فجری‌ها شود، خاطرنشان کرد: سه گل زیبا زدیم و موقعیت‌های دیگری برای زدن گل‌های بیشتر داشتیم. نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و این بازی باید به ما خودباوری بیشتری بدهد. با این حال هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و به بازیکنانم گفتم هنوز پنج مسابقه دیگر پیش رو داریم.

گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین

سرمربی فجر سپاسی شیراز در مورد بازگشت مهدی شریفی به دوران اوج در تیم فجر عنوان کرد: شریفی در حال تلاش است و گل بسیار زیبایی زد که همه از آن لذت بردند، اما همه بازیکنان ما عملکرد خوبی دارند و متکی به فرد نیستیم. گل‌های فجر نتیجه زحمات همه بازیکنان است و هر بار قرعه به نام کسی می‌افتد. موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است و همه بازیکنان در حال انجام وظیفه خود به بهترین شکل هستند.

رجب‌زاده درباره اینکه مهاجری سرمربی خیبر خرم‌آباد گفته بود زمین ورزشگاه حافظیه در شأن شهر شیراز نیست، به تسنیم گفت: پنج یا شش ساعت بارندگی شدید در شیراز داشتیم. هیئت فوتبال شیراز روی زمین حافظیه کاور کشیده بود که باران از کاور هم عبور کرده بود. چمن حافظیه کیفیت خوبی دارد و این مسئله در دیدار با گل‌گهر سیرجان مشخص بود.

رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر

وی با دفاع از وضعیت ورزشگاه حافظیه بیان کرد: زمین برای بازی با خیبر کاملاً خیس شده بود، اما به لطف هیئت‌های فوتبال شیراز و استان فارس شرایط خوبی دارد. ما نمی‌توانیم جلوی بارندگی را بگیریم. وضعیت زمین برای هر دو تیم یکسان بود؛ وگرنه چمن حافظیه از زمین خرم‌آباد هم صاف‌تر است!

سرمربی فجر سپاسی راجع به حکم کمیته انضباطی مبنی بر لزوم برگزاری دیدار این تیم با استقلال آبی‌پوش ملاثانی تصریح کرد: تمام امیدمان این است که حق‌مان را در کمیته استیناف بگیریم و تلاش می‌کنیم حق‌مان یعنی سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. باشگاه در حال انجام کارهای حقوقی پرونده است تا حق‌مان ضایع نشود. فجر برای لغو مسابقه هیچ تقصیری نداشته و باشگاه میزبان، شرایط را فراهم نکرده است. امیدواریم کمیته استیناف مطابق قانون، حق را به حق‌دار برساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!