Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوبان عالم؟ بدان تاریخ؟ رمال؟ جادوگر؟ نفس حق؟ قلم ناحق؟ مهم نیست شما چه اسمی روی امیر اسکندری می گذارید؛ مهم این است که امیر اسکندری یا امیرخان بعضی ها اسم مستعار است و مرد مشکوک کلاک کرج اصلا امیر اسکندری نیست و نام واقعی اش علی اسکندری است.

به گزارش طرفداری، از همان روزی که شهاب عزیزی خادم حاضر نشد در انتخابات قبلی فدراسیون فوتبال که بنا بود سال ۱۳۹۸ برگزار شود، نام نویسی کند این شایعه به گوش می رسید که اجازه او دست الف الف است و اگر او مجوز ندهد عزیزی خادم حق نام نویسی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سال بعد وقتی شهاب عزیزی خادم برای شرکت در انتخابات اسفند ماه ۹۹ ثبت نام کرد باز هم این شایعه شنیده شد که او به اذن الف الف به میدان آمده است و این حرف ها همیشه در قالب شایعه بود تا این که عزیزی خادم پس از پیروزی در انتخابات شروع به تکرار واژه های خوبان عالم، مقربین درگاه الهی، نفس حق و … کرد تا حساسیت ها به ماجرای او و امیر اسکندری یا همان الف الف بیشتر شود.

الف الف حالا از مشهورترین چهره فوتبال ایران هم معروف تر است. کمتر کسی را می توان در فوتبال ایران پیدا کرد که درباره امیر اسکندری و کراماتش (!) چیزی نشنیده باشد. رمال، جادوگر، دعانویس یا سرکتاب باز کنی که برای خود مریدانی دارد و اغلب مریدانش هم حالا در فدراسیون فوتبال صاحب منصب هستند. اما امیر اسکندری یک نام مستعار است و نام اصلی مرد مشکوک و مرموز کلاک، علی اسکندری است.

علی اسکندری همان کسی است که در شرکت آتیه پردازان تیوا شریک تجاری حمیدرضا مهرعلی و شهاب عزیزی خادم است و حکم رییس هیات مدیره این شرکت را دارد (اینجا ببینید) مریدانش او را امیر صدا می زنند اما در ثبت شرکت ها نامش علی درج شده است. روز اولی که طرفداری آگهی شرکت آتیه پردازان تیوا را منتشر کرد، تصور ما این بود که علی اسکندری شریک مهرعلی و عزیزی خادم باید پسر امیر اسکندری باشد اما در ادامه، آنهایی که سابقه آشنایی با اسکندری را داشتند این فرضیه را مطرح کردند که امیر همان علی اسکندری است و حالا تصاویری از علی اسکندری شریک مهرعلی و عزیزی خادم به دست طرفداری رسیده که ثابت می کند علی اسکندری همان امیر اسکندری است و خلاف تصور مریدانش سال به سال پیرتر می شود.

برخی مریدان این شخص که متهم به جادوگری و رمالی است و خودش هم ادعا می کند قدرت های ماورایی دارد، چنان منحرف شده اند و در خرافات فرو رفته اند که ادعا می کنند خوبان عالم شان بالای هزار سال سن دارد و اصلا پیر نمی شود. این پیروان افراطی مرد مرموز کلاک که متاسفانه در فوتبال ایران هم پست و مقام دارند، با این که پیر شدن این رمال را می بینند باز هم فریب همین اباطیل را می خورند و جادوگر را می ستایند. باورهای خرافی آنها باعث شده مثل جریان انحرافی از حقیقت دور باشند.

درباره امیر اسکندری و پشت پرده جادوها و طلسم ها و باطل السحرهای فوتبالی و غیر فوتبالی اش به اطلاعاتی دست پیدا کرده ایم که فردا بدون کم و کاست این اطلاعات تقدیم تان می شود. فعلا این شما و این هم تصاویر علی اسکندری یا همان امیر اسکندری که دوست و شریک تجاری و مراد حمیدرضا مهرعلی و شهاب عزیزی خادم است و محمود عبایی، محمودرضا رضایی، مجتبی خورشیدی، سید محمد جمالی، مرتضی سراج و … هم به حلقه مریدان و پیروان او تعلق دارند. حالا راحت تر می توان فهمید چرا شهاب عزیزی خادم پرسش ها درباره امیر اسکندری را بی پاسخ می گذارد و چرا مهرعلی از جواب دادن در مورد این شخص طفره می رود. با دستیار رییس فدراسیون که در کمال تعجب، با وجود آگاهی کامل از روابط طرفین، تمام این ماجرا را کذب می نامد کاری نداریم ولی مشتاقیم نظر آن دسته از اعضای هیات رییسه که مدعی بودند بحث همکاری فدراسیون با جادوگر و رمال صحت ندارد را حالا بشنویم؛ مگر می شود شهاب عزیزی خادم و مهرعلی با اسکندری شریک تجاری باشند و آن وقت بگویند او را نمی شناسند و یا با او مراوده ای ندارند؟ در شرکت آتیه پردازان تیوا، امیر اسکندری یا همان علی اسکندری رییس هیات مدیره ای است که مهرعلی و عزیزی خادم عضوش هستند و در واقع او رییس آنهاست.

مستندات دیگری نیز در اختیار رسانه طرفداری قرار دارد که اثبات می کند شهاب عزیزی خادم بیش از ۱۷ سال است مداوم در رکاب اسکندری قرار دارد و از کمک (!) های این شخص بهره مند می شود!  برای علی اسکندری این عکس در رسمیو ثبت شده است این هم یک تصویر قدیمی تر از امیر یا همان علی اسکندری…

پرونده ویژه طرفداری را حتما پیگیری کنید…

بیشتر بخوانید:

خوبان عالم یا جریان انحرافی؛ امیر اسکندری نام مستعار است؟

طرفداری افشا می کند؛ پیام های تصویری خوبان عالم برای حلقه مریدان! + تصاویر

خوبان عالمِ شهاب عزیزی خادم، ادعای امام زمانی کرده بود!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی اسکندری شهاب عزیزی خادم امیر اسکندری خوبان عالم الف الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مرکز لجستیکی تجاری در هرات

نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان، گفته است که با قزاقستان و ترکمنستان برای ایجاد یک مرکز لجستیکی در هرات با هدف تبدیل کشور به نقطه لجستیکی اصلی برای صادرات منطقه توافق کرده‌اند.

عزیزی افزود که هدف این کار صادرات منطقه از جمله نفت روسیه به جنوب آسیا است.

به گفته وی، پس از نشست هفته گذشته طالبان با مقام‌های ترکمنستان و قزاقستان در کابل، توافق شده است که گروه‌های فنی در جریان دو ماه توافق‌نامه کتبی را در مورد طرح‌های رسمی برای ساخت این مرکز لجستیکی آماده کنند.

عزیزی افزود پس از شش ماه گفت‌وگو روی طرح ایجاد این مرکز تصمیم گرفته شده است که هر سه کشور در ساخت این مرکز مشترک سرمایه‌گذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد «این مرکز بخشی از تلاش‌های گسترده‌تر طالبان برای بهره‌گیری از موقعیت استراتژیک افغانستان» است.

عزیزی گفت: «براساس گفت‌وگوهای ما، قرار است یک مرکز لجستیکی در ولایت هرات ایجاد شود که می‌تواند شمال را به جنوب آسیا متصل کند.»

طبق اظهارات سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان، این مرکز لجستیکی در یک زمان ظرفیت نگهداری یک میلیون تن نفت را خواهد داشت.

با این حال، این مقام طالبان در مورد تاریخ آغاز عملی این پروژه جزییات ارائه نکرده است.

پیش از این، مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس الوزرای طالبان نیز گفته بور که افغانستان نقطه اتصال منطقه است و این موضوع بدون این کشور ممکن نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • افغانستان نفت روسیه را به جنوب آسیا منتقل می‌کند
  • ایجاد مرکز لجستیکی تجاری در هرات
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • طعنه سنگین هاشمی‌طبا به دولت رئیسی
  • طعنه سنگین هاشمی طبا به رئیسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!
  • تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • «آدرخش و رقص فانتوم‌ها» در نمایشگاه کتاب طنین می‌اندازد
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم