Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار، شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز افزود: بازی امشب، بازی سختی برای ما بود و تا قبل از به ثمر رسیدن گل نخست، تیم میهمان بسیار مُنسجم دفاع می‌کرد و ما در خلق موقعیت ها ناتوان بودیم.

وی اضافه کرد: بعد از به ثمر رسیدن گل نخست، شرایط ما کمی بهتر شد و با استفاده از حملات سریع و ضدحملات خود به گل دوم رسیدیم و در ادامه با حفظ موقعیت، فرصت گلزنی به حریف ندادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در باره درخشش میلاد جهانی در دیدار امروز و تعویض وی خاطرنشان کرد: جهانی با توجه به خصوصیات فنی خاص او در قالب تاکتیکی تیم ما قرار نمی‌گرفت و با تغییر پُست و نزدیکتر کردن وی به خط حمله، عملکرد بسیار درخشانی را از او شاهد بودیم و در این بازی بعد از اقدامات موثر و گلزنی میلاد، او را با بازیکن تازه نفس تعویض کردیم.

وی همچنین با اعلام رضایت از وضعیت داوری دیدار امشب گفت: داوری امروز بی‌نقص بود و از داوران بازی امروز بابت کیفیت عملکردشان تشکر می کنم.

تارتار در باره تعویض محمد واعظی و وضعیت مصدومیت او توضیح داد: با توجه به فشردگی رقابت‌های لیگ، مصدومیت بازیکنان بیشتر شده است و محمد قریشی نیز در نیمه نخست تعویض شد و امیدواریم شرایط مصدومیت آنها جدی نباشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: از پرسنل و مدیریت ورزشگاه فولادشهر که در هفته‌های اخیر بدلیل بارندگی و تغییر شرایط زمین زحمات زیادی کشیدند، تشکر کرد.

تارتار با تبریک به مردم اصفهان بخاطر موفقیت هر ۲ نماینده این شهر در رقابت‌های امروز لیگ برتر گفت: این پیروزی را به کارگران زحمتکش کارخانه ذوب آهن تقدیم می کنم چرا که آنها برای رفاه بازیکنان ما تلاش بسیاری می‌کنند که امیدوارم این پیروزی‌ها تداوم یابد.

به گزارش ایرنا، تیم ذوب‌آهن، امشب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در دیدار مقابل میهمان خود فجر سپاسی شیراز، با درخشش میلاد جهانی با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

ذوب‌آهن با کسب این سه امتیاز، جایگاه خود را در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر از رده دهم به نهم جدول ارتقا داد.

برچسب‌ها ذوب آهن فجر سپاسی شیراز اصفهان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ذوب آهن فجر سپاسی شیراز اصفهان ذوب آهن فجر سپاسی شیراز اصفهان لیگ برتر فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس درمسابقه ای که باید پیروز می شد بازنده شد. متاسفانه تعویض های اشتباه اوسمار باعث این باخت بود.

محمود کلهر در گفت وگو با فارس در موررد نتایج مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  و کنار رفتن تیم هایی مثل پرسپولیس و ذوب آهن ، اظهار داشت: حساس ترین مسابقه همان دیدار پرسپولیس – آلومینیوم اراک بود. پرسپولیس درمسابقه ای که باید پیروز می شد بازنده شد. متاسفانه تعویض های اشتباه اوسمار باعث این باخت بود البته نباید از تعویض های خوب مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک ساده عبور کرد. او به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود. در نهایت پرسپولیس دوبار کامبک خورد و فکر می کنم در دقیقه 119 آلومینیوم توانست بازی را به مساوی بکشاند. در ضربات پنالتی هم غیبت نبود بیرانوند تاثیرگذار بودهرچند سرمربی پرسپولیس برخلاف سرمربی آلومینیوم اراک در تصمیم گیری هایش دچار مشکل شده بود.

این کارشناس فوتبال با اشاره به شرایط دیگر تیم های صعود کرده گفت: سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده و چهارشنبه هم باید به مصاف پرسپولیس برود. باخت به آلومینیوم اراک باعث به حاشیه رفتن پرسپولیس خواهد شد و این به سود سپاهان در آستانه این دیدار مهم است.  سپاهان دوباره توانسته کیفیت خوب خودش را در زمین نشان بدهد.

کلهر در مورد حذف پرسپولیس و استقلال از جام حذفی و اینکه تصور می کند کدام تیم ها به فینال برسند گفت: قطعا این دو تیم سرخابی هواداران بیشماری دارند و حذف آنها از جذابیت مسابقات برای هواداران فوتبال کم می کند اما تیم های حاضر در این رقابت به دنبال قهرمانی خواهند بود و تصور می کنم اگر سپاهان و ملوان تا قبل از فینال با یکدیگر روبه رو نشوند می توانند یک پای فینال باشند. ملوان از جمله تیم های ریشه داری است که در جام حذفی هم همیشه در نقش مدعی حاضر می شود.

 هرچند نمی توان از تیم مدعی تراکتور هم عبور کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دختر سرمربی برزیلی پرسپولیس با لباس سرخپوشان (+عکس) سرمربی سابق تیم های پایه پرسپولیس: برای بازیکن نباید اوسمار و غیر اوسمار فرقی داشته باشد

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم