Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@15:56:46 GMT

سون هیونگ مین بالاتر از آزمون و طارمی ایستاد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۲۸۱۰

دو لژیونر سرشناس فوتبال ایران، از کسب عنوان «بهترین فوتبالیست آسیا» در سال ۲۰۲۱ بازماندند.

به گزارش تابناک ورزشی، سون هیونگ مین مهاجم تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی و باشگاه تاتنهام انگلیس، عنوان بهترین فوتبالیست آسیا در سال ۲۰۲۱ را به خود اختصاص داد.

روزنامه Titan Sport چین، هر سال با نظرسنجی از کارشناسان ۳۷ فدراسیون از ۴۷ فدراسیون عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا و ۱۵ داور میهمان، بهترین فوتبالیست سال قاره کهن را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم ملی کره جنوبی، برای پنجمین سال متوالی و در مجموع برای هفتمین بار این عنوان را در تاریخ ۹ ساله این نظرسنجی به خود اختصاص داد.

سون در حالی با ۲۴۲ امتیاز در رده نخست این نظرسنجی قرار گرفت که سردار آزمون و مهدی طارمی مهاجمان تیم ملی ایران و باشگاه‌های زنیت سنت پترزبورگ و پورتو، به ترتیب با کسب ۱۱۱ و ۹۰ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

علیرضا جهانبخش (برایتون/ فاینورد) و امیر عابدزاده (ماریتیمو/ پونفرادینا) دیگر بازیکنان ایرانی حاضر در این نظرسنجی بودند که نتوانستند امتیاز کافی برای حضور در جمع نفرات برتر را کسب کنند.

سون هیونگ مین ۲۹ ساله، کاپیتان تیم ملی کره جنوبی است و در رده باشگاهی برای تیم‌های هامبورگ، بایر لورکوزن و تاتنهام توپ زده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس سون هیونگ مین سردار آزمون مهدی طارمی ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد میزبان آلومینیوم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و در هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک در خانه میزبان فولاد خوزستان است.
در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود نماینده فوتبال استان مرکزی که با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های جامع حذفی برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر، به دنبال برتری مقابل میهمان خوزستانی خود است.
در آن سوی میدان فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان بازنده بوده، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و ۹ امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک ۳ رده پایین‌تر از این تیم، در اندیشه کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.

در ۵ دیدار رودرروی گذشته دو تیم سهم فولاد ۳ و سهم آلومینیوم یک پیروزی بوده و یکی از مسابقات آنها با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد