Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی درباره پرونده شکایت فولادی‌ها از این دو بازیکن گفت: مثل اینکه عزیزان در باشگاه فولاد یک سوالی از سازمان لیگ پرسیده بودند که سیاوش یزدانی و حسین مرادمند در چه وضعیتی قرار دارند. از این لحاظ می‌گویم سوال چون تاکنون شکایتی به ما ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور این بازیکن قانونی بوده و مشکلی ندارند، از این لحاظ ما خدمت هواداران عرض کردیم که مشکلی نیست و حضور آنها قانونی است و نگران نباشند و هیچ مشکل حقوقی و قانونی تیم را بابت حضور این دو بازیکن در میدان تهدید نمی‌کند. 

وی درباره اینکه آیا کسی که سوال و شکایت کرده مستنداتی دارد یا خیر، گفت: شاید به همین دلیل است که تاکنون شکایتی طرح نشده است. احتمالا به دنبال تهیه مستندات لازم بوده اند تا بعدا اقامه کنند. البته این چندان کار غیرمترقبه ای نیست. به هر حال ما در همین لیگ تیم‌هایی داریم که نه بعد از بازی و نه در موقعیت قانونی برای سازمان لیگ شکایتی ارسال نکرده اند اما مصر هستند که این کار را انجام داده اند و همین اطلاعات غلط باعث می‌شود سایر تیم‌ها و هواداران به اشتباه بیفتند و فکر کنند که علیه استقلال شکایتی طرح شده است که کمیته انضباطی به آن رسیدگی نمی‌کند در حالیکه اصولا شکایتی طرح نشده است که کمیته انضباطی آن را بررسی کند. 

معاون حقوقی استقلال صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: در بیانیه بعضی از تیم‌ها ما دیدیم که گفته بودند چرا شکایت‌هایی که علیه استقلال شده، بررسی نمی‌شود. این به دلیل همان اطلاعات غلطی است که بعضی تیم‌ها می‌دهند و ادعا می‌کنند چرا به شکایتشان رسیدگی نمی‌شود. واقعیت این است که اصلا شکایتی در مورد سیاوش یزدانی و حسین مرادمند طرح نشده است که کمیته انضباطی قصد رسیدگی داشته باشد.

سمیعی درخصوص اینکه لیگ بیست و یکم به دلیل شکایت متعدد تیم‌ها از یکدیگر بیشتر به لیگ قضایی شباهت دارد، اینگونه پاسخ داد: التهابات زیاد است. قبل از اینکه کار به شکایت بکشد، صحبت‌ها باعث می‌شود این هجمه‌ها صورت بگیرد. الان حس خود من این است شبیه جنگ روانی است تا تمرکز تیم، آقای مجیدی و باشگاه به هم بریزد وگرنه ما کاملا تیم را از حواشی مربوط به باشگاه جدا نگه داشته ایم. خودمان جلو هستیم و پاسخ می‌دهیم و اجازه ورود حواشی به تیم را به هیچ عنوان نمی‌دهیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال طرح نشده تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان لاهه خواهان توقف تلاش‌ها برای تضعیف این نهاد شد

همزمان با تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو، این نهاد به افرادی که تهدید به انتقام کردند، هشدار داد.

به گزارش ایسنا، دفتر «کریم‌ خان» دادستان کل دیوان بین‌المللی کیفری امروز جمعه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت در تلاش است «هر بار که گفت‌وگو با اختیاراتش سازگار است، با همه ذینفعان تعامل سازنده داشته باشد».

به نوشته روزنامه رای‌الیوم، کریم خان افزود: با این وجود، این استقلال و بی‌طرفی وقتی تضعیف می‌شود که در صورت اتخاذ «تصمیمی» در خصوص تحقیقاتی که در حیطه اختیارات دیوان است، برخی نسبت به انجام اقدامات تلافی جویانه علیه دیوان یا کارکنان آن تهدید کنند.

او هشدار داد «چنین تهدیداتی، حتی در صورت عدم اجرا، می‌تواند حمله به اجرای عدالت باشد» که به دادگاه کیفری بین‌المللی سپرده شده است.

دادستان کل دیوان بین‌المللی کیفری گفت این نهاد خواستار پایان دادن «فوری» به «تلاش‌ها برای مانع‌تراشی، ایجاد اارعاب یا تأثیر غیرقانونی بر مقامات این دادگاه» است.

دفتر خان نخواست فاش کند که چه کسی این تهدیدها را انجام داده است و اینکه آیا آنها با رژیم صهیونیستی و جنگ غزه مرتبط هستند یا خیر.

مقامات صهیونیستی به روزنامه «نیویورک تایمز» گفتند پیش‌بینی می‌کنند دادگاه کیفری بین‌المللی حکم بازداشت تعدادی از مقامات سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی و احتمالاً «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم را به اتهام عملیات نظامی ویران‌کننده‌ رژیم صهیونیستی در نوار غزه صادر کند.

در همین راستا، «اسحاق هرتزوگ»، رئیس‌ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه مدعی شد احتمال طرح اتهام از سوی دیوان کیفری بین‌المللی علیه رهبران رژیم صهیونیستی در رابطه با جنگ غزه، «خطری برای دموکراسی‌ها» است و از متحدانش خواست تا با آن مخالفت کنند.

نتانیاهو هم به نوبه خود گفت که هدف از صدور حکم بازداشت رهبران صهیونیستی در صورت صدور، «تهدید رهبران و سربازان اسرائیل و به ویژه فلج کردن توانایی اسرائیل برای دفاع از خود خواهد بود».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • دیوان لاهه خواهان توقف تلاش‌ها برای تضعیف این نهاد شد