Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@18:45:52 GMT

محمد صلاح و تاثیر مستقیم روی 200 گل لیورپول

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۲۹۷۳

محمد صلاح و تاثیر مستقیم روی 200 گل لیورپول

فوق ستاره مصری لیورپول با توجه به فرمی که دارد می تواند به راحتی ادعای بهترین بودن داشته باشد. 

محمد صلاح در پنجمین فصل حضور خود در لیورپول بیشتر از قبل می درخشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل فرانسه، محمد صلاح در آخرین بازی خود برای لیورپول پیش از اعزام به جام ملت های آفریقا دوباره موثر ظاهر شد و مقابل چلسی گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح که به گواه آمار در حال پشت سر گذاشتن بهترین فصل خود در آنفیلد است، حالا روی 200 گل لیورپول تاثیر مستقیم داشته. از زمان ورود به آنفیلد، محمد صلاح 148 مرتبه برای تیم یورگن کلوپ گلزنی کرده و 52 پاس گل هم برای هم تیمی هایش فراهم ساخته است؛ آماری که "پادشاه مصری" طی 229 بازی به آن دست پیدا کرده است. در میان 10 گلزن برتر تاریخ لیورپول، محمد صلاح بهترین نرخ گلزنی را از خودش ثبت کرده و با ادامه این روند می توان انتظار داشت تا رده دوم بهترین گلزنان تاریخ باشگاه نیز صعود کند.

10 گلزن برتر تاریخ لیورپول

 

اخبار داغ 

رقص جلف سام درخشانی با شورت کوتاه ! + فیلم خودش منتشر کرد تصاویر منتشر نشده از خوبان عالم؛ امیر اسکندری همان علی اسکندری است! + عکس ها آمار عجیب استقلال؛ یک گل بدون موقعیت گل مائورو ایکاردی منتظر انتقال به یوونتوس پاری سن ژرمن شرایط انتقال رایگان دمبله را بررسی می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶

ژیرو در ۳۷ سالگی همچنان آماده است.

دیدار میلان و جنوا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۳-۳ به پایان رسید تا روند بدون برد شاگردان پیولی به ۶ بازی برسد. اولیویه ژیرو که روزهای پایانی خود در میلان را سپری می کند، گل سوم روسونری را به ثمر رساند.

به نقل از اوپتا؛ ژیرو در ۳۲ بازی فصل جاری سری آ موفق به ثبت ۱۴ گل و ۸ پاس گل شده است. برای اولین بار از فصل ۲۰۱۵/۱۶ است که ژیرو از مرز +۱۴ گل در مسابقات لیگ می شود. ژیرو در فصل مذکور موفق به ثبت ۱۶ گل با پیراهن آرسنال در لیگ برتر شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • خشم لیورپول سر تاتنهام آوار شد؛ نوشدارو!