Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@18:18:08 GMT

حمله مطهری به عضو کمیته استیناف

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۳۰۶۹

حمله مطهری به عضو کمیته استیناف

حمید مطهری در میکسدزون ورزشگاه آزادی به عضو کمیته استیناف کنایه زد.

به گزارش ورزش سه ، آغاز حرف‌های مربی پرسپولیس در تمجید از تیم تراکتور و بازی شاگردان سولدو بود. مطهری گفت: بازی سنگینی بود و تراکتور ما را سورپرایز کرد. این تیم اگر در 12 هفته گذشته اینقدر با انگیزه بازی می‌کرد الان اینجای جدول نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط تاکتیکی خودمان را به آنها دیکته کردیم، یک پنالتی را هم از دست دادیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده شویم.

 

وی در خصوص رقابت در صدر جدول و فاصله یک‌امتیازی با استقلال عنوان کرد: همیشه تیم‌های بزرگ، افکار بزرگ و مربیان بزرگ این‌طور فکر می‌کنند که به فکر کار خودشان باشند. اینکه این‌طور نیست که نتایج بقیه را دنبال کنند. تمرکزمان روی کار خودمان است. سعی می‌کنیم به مشکلات خودمان بپردازیم و روی نقاط قوت‌مان بیشتر کار و شرایط‌مان را بهتر کنیم ولی اینکه به صدر جدول و نتایج تیم‌های دیگر فکر کنیم‌، این‌طور نیست. این نشانه‌های تیم‌های بزرگ است.

 

مربی پرسپولیس در خصوص این موضوع که مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفته‌ پرونده گل‌گهر به پرسپولیس ارتباطی ندارد، خاطرنشان کرد: هیچ موقع دوست ندارم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم ولی آن خبرنگار محترمی که این سؤال را پرسیده‌، به نظر من خیلی سیستماتیک پرسیده است. ایشان فرد باتجربه‌ای است و واقعاً توقع نداشتیم با این ادبیات صحبت کند. یکی دو کلمه‌ مصاحبه در شأن ایشان نبود. او باید دادرس فوتبال ما باشد، اگر دادرس، دادرس فوتبال ایران است وای به حال بقیه فوتبال ما.

حمید مطهری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حمید مطهری پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

کد خبر 849108 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود