Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در شورای سیاست‌گذاری ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: طرح پیشرفت محله‌محور که توسط ستاد احیا آماده شده طرحی عملیاتی و موثر برای رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی در محله‌های سطح استان است که باید با دقت و به صورت کارشناسی پیش رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای جلوگیری از تداخل کاری و بروز مشکل در دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای این طرح ارزشمند، باید بررسی دقیق و منطقی از سوی متولیان اجرای این طرح صورت پذیرد تا همکاری مطلوبی را از دستگاه‌ها شاهد شویم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اینکه این طرح یک حرکتی منسجم و اثرگذار باشد باید تقسیم کاری بین تمامی دستگاه‌ها صورت گرفته و وظیفه هر دستگاه در اجرایی شدن آن مشخص شود که لازمه این کار بررسی همه ابعاد آن است که باید تا جلسه آینده بررسی‌های صورت گرفته تجمیع و آماده شود.

نکونام تصریح کرد: مهم‌ترین اصل و اساس موفقیت این طرح هماهنگی و هم‌افزایی همه برای به میدان آوردن مردم است که انتظار می‌رود همه اعضای ستاد روی این موضوع وقت بیشتری بگذارند.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند، گفت: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در نظام اسلامی وقتی کسی مسئولیتی به عهده دارد، در دو محور عمده در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: نخستین محور، ماموریتی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کار بگیرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: محور دوم این است که در حوزه مدیریت هر کدام از ما چه میزان به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه توجه می‌شود و نباید بگوییم این مورد شخصی است و به ما ربطی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت این مسائل افزود: در این حوزه تدابیری اندیشیده شده و باید کمک شود ادارات و مجموعه‌های خدمت رسان کمک صادقانه و برادرانه‌ای به دستگاه‌های مسئول بدهند تا طرحی که آغاز شده به خوبی و موردپسند خداوند اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان