Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:15:55 GMT

دبیر هیات عالی گزینش کشور منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۳۲۱۷

دبیر هیات عالی گزینش کشور منصوب شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور در حکمی علی حاجی‌خانی را به سمت «دبیر هیات عالی گزینش کشور» منصوب کرد.

متن حکم آیت الله رئیسی به شرح زیر است:

«در اجرای ماده ۵ آیین نامه اجرایی قانون گزینش کشور مصوب ۲۵/۰۷/۱۳۷۷ مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد اعضای محترم هیات عالی گزینش و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، ضمن واگذاری وظایف مقرر در تبصره ۲ ماده ۵ قانون گزینش، به موجب این حکم به عنوان «دبیر هیات عالی گزینش کشور» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود در چارچوب اوامر و تدابیر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر خطیر گزینش نیروی انسانی متعهد و کارآمد با اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، با نظارت مدبرانه و دقیق، بر حسن اجرای امور گزینش کشور در پیشبرد تحقق اهداف دولت در این حوزه مجدانه کوشا باشید.

توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم».

بر اساس این گزارش، علی حاجی خانی دانشیار علوم قرآن وحدیث دانشگاه تربیت مدرس است و در کنار فعالیت های علمی و پژوهشی، داری سوابق مستمری در امور اجرایی در سطوح مختلف در نهاد ریاست جمهوری و دیگر دستگاه های اجرایی و هیات عالی گزینش بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور علی حاجی خانی هیات عالی گزینش هیات عالی گزینش گزینش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند

ایسنا/خراسان شمالی رئیس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها گفت: مجلس شورای اسلامی می تواند قانون مدیریت یکپارچه شهری را اجرایی کند تا شاهد تحقق آن باشیم.

مهدی چمران ۱۳ اردیبهشت ماه در جلسه فوق العاده یکصدوشصت و پنجم شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: شوراهای اسلامی نهادی هستند که ۱۸ سال دیرتر از موعد مقرر شروع به کار کردند و اکنون نیز این عقب ماندگی همچنان جبران نشده است. 

وی تصریح کرد: تعدادی از افرادی که به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند از شورای اسلامی شهرها به این مرحله می‌رسند و انتظار داریم که در مسیر خود چالش‌های شورای شهرها را فراموش نکنند.

وی تاکید کرد: در مجلسی که گذشت، قانون درآمد پایدار برای شهرداری‌ها مصوب شد که موضوع خوبی بود اما مشکلاتی دارد که باید برطرف شود. 

چمران اظهار کرد: قانون مدیریت یکپارچه شهری یکی از اساسی‌ترین مشکل شوراهای اسلامی شهرها در کل کشور است و امیدواریم با مشارکت و پشتیبانی مجلس، اجرایی شود.

به گفته وی این قانون تا حدی به مراحل اجرایی نزدیک شده اما همچنان عملیاتی نیست و به پشتیبانی مجلس نیاز دارد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تهران و رئیس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها گفت: ریاست مجلس شورای اسلامی از آنجایی که خودش شهردار تهران بوده در این خصوص تلاش‌های زیادی را انجام داده است و امیدواریم بتوانیم این موضوع را با کمک دوستان به نتیجه برسانیم.

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این جلسه، مهدی چمران را چهره ماندگار ملی معرفی کرد و به همراه سایر اعضای شورای شهر به نمایندگی از مردم مرکز استان با اهدای دسته گل از وی تقدیر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد