Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی‌حسین پازدار پیش از ظهر امروز در نهضت خدمت مومنانه آزادسازی زندانیان معسر که به همت سازمان بسیج حقوقدانان که به صورت ویدیو کنفرانس همزان با سراسر کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: باید تلاش کنیم گناه در جامعه به یک رویه تبدیل نشود که اگر این مهم محقق شود جرم و جنایت در جامعه کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرهنگ امر به معروف افزود: اگر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراگیر شود جرم و جنایت کم می‌شود و بسیج با فرهنگ‌سازی به دنبال کاهش جرم است.

سردار پازدار با اشاره به نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در ترویج فرهنگ امر به معروف افزود: رسانه‌ها با ترویج فرهنگ امر به معروف می‌تواند نقش موثری را در زمینه کاهش جرم در جامعه ایفا کنند.

وی گفت: رسانه با آگاه‌سازی مردم از طریق حقوقدانان بسیجی و تشریح ابعاد مختلف جرم می‌تواند به کاهش جرم در جامعه کمک کند.

وی افزود: امیدوارم با تلاش بسیج و همکاری دیگر نهادها روزی را ببینیم که دستگاه قضایی کشور و زندان ها خالی از جمعیت شود.

سهراب انبارکی مسوول بسیج حقوقدانان با اشاره به نهضت خدمت مومنانه il گفت: امروز در راستای آزادسازی زندانیان معسرT d; هزار زندانی معسر در سراسر کشور به همت مردم و خیرین آزاد می‌شوند.

وی افزود: حقوقدانان بسیج علاوه بر آزادی زندانی‌ها نهضت آموزش همگانی را در برنامه خود دارد تا دیگر کسی از روی ناآگاهی وارد زندان نشود.

انبارکی ادامه داد: بسیج حقوقدانان با فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ صلح و سازش تلاش می‌کند دیگر کسی گرفتار زندان نشود و از ظرفیت پایگاه بسیج محلات و دیگر اقشار تخصصی بسیج برای این هدف استفاده می‌کند.

غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها نیز در این مراسم با اشاره به ورود موفق بسیج در عرصه‌های مختلف افزود: حضور گروه‌های جهادی بسیج در زندان‌ها روح تازه‌ای به زندان‌ها داد و این نتیجه اخلاص بسیجیان است که حاج قسم سلیمانی هم به عنوان یک بسیجی سردمدار این اخلاص بود.

وی با اشاره به اقدامات ارزنده گروه‌های جهادی بسیج افزود: فقط یک گروه جهادی بسیج با بیش از 100 یونیت دندانپزشکی وارد یکی از زندان‌ها شد و مشکلات دندانپزشکی زندانی‌ها را ظرف مدت کوتاهی حل کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها افزود: دغدغه ما این است که زندانی‌ها هر چه زودتر به جامعه برگردند و به همت بسیج حقوقدانان هیچ زندانی معسری که به خاطر جرایم غیر عمد در زندان است در زندان ها باقی نماند و بتوانند زندگی جدیدی را در کنار خانواده آغاز کنند.

گفتنی است؛ نهضت خدمت مومنانه آزادسازی زندانیان معسر به همت سازمان بسیج حقوقدانان با حضور سردار علی حسین پازدار معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعین، سهراب انبارکی مسوول بسیج حقوقدانان، غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان‌ها به صورت همزمان در سراسر کشور از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس آغاز شد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: حقوقدانان بسیج امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ امر به معروف بسیج حقوقدانان کاهش جرم زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: اخلاق جزئی از دین است و جامعه هم باید به سمت جامعه برادرانه پیش برود، البته برخورد جدی با فساد اجتماعی هم لازم است و نباید از آن بترسیم.

کد خبر 849462 برچسب‌ها خبر مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اخلاق

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • جلوی سقوط آزاد کاهش جمعیت گرفته شد
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد