Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عباس رنجبر امروز در نخستین یادواره شهدای مرزبانی آذربایجان شرقی اظهار داشت: به فرموده رهبری زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این یادواره نیز اقدامی است برای عرض ارادت به شهدایی که امروز هر چه از آرامش و امنیت داریم، از آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که امام علی (ع) فرموده اند جنگ بین حق و باطل ابدی است و شهادت برای نیل روح انسان به ملکوت و به فرموده حضرت رسول اکرم(ص) پاک‌ترین نوع مرگ است چرا که شهادت یعنی رفتن به پیشواز مرگ و مرگ آگاهانه، دو مشخصه ای که شهادت را از سایر مرگ ها متمایز می کند و همین است که شهید نظر می کند به وجه الله.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کلانشهر تبریز تصریح کرد: شهدا همه لذت‌ها و دارایی‌شان را برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی فدا کرده‌اند و رسیدن به مرتبه آنان غیر از پیمودن مسیر شهادت ممکن نیست و به گفته سردار دل‌ها شهید سلیمانی، کسی شهید نمی‌شود مگر آنکه پیش از آن شهید شده باشد و همین جایگاه و مقام شهدا، دین ما به ویژه مسئولان را در قبال شهدا سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۵

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس عباس رنجبر شهادت شهردار تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم

شهدا الگویی ماندگار برای جامعه امروز به ویژه نسل جوان هستند. چرا که آنها از خون خود گذشتند تا ایثار و فداکاری را به نسل امروز بیاموزند. مراسم یادواره شهدا بهانه‌ای است برای زنده نگه داشتن مقام شامخ بزرگوارانی که آبادانی و آرامش را برای کشور ارزانی داشتند.

به همین منظور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی مراسم یادواره شهدا برگزار کردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند