Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین دشتی، رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به اهمیت حضور ورزشکاران نابینا و کم بینای استان در مسابقات شنای کشوری اظهار کرد: استان یزد در این دوره از مسابقات کشوری شنا توانست رتبه چهارمی کشور را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان این‌که استان یزد توانست در رشته شنا رتبه چهارم کشوری را پس از استان های مشهد، تهران، اصفهان بدست آورد، افزود: در این دوره از مسابقات، هفت رشته انفرادی و دو رشته تیمی بود که استان یزد توانست به خوبی رتبه های برتر را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشتی گفت: هر ورزشکار می توانست در سه رشته انفرادی شرکت کند که با توجه به حضور شناگران یزدی در این رشته ها شاهد حضوری پرشور در این بخش ها بودیم و مدال های رنگارنگی را به خود اختصاص دادیم.

رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان یزد تصریح کرد: ما در این دوره از مسابقات هفت شناگر داشتیم که مهدی میرحسینی توانست مدال برنز را کسب کند و محمد شیخعلیشاهی نیز توانست مدال برنز را کسب کند.

وی ادامه داد: همچنین حسین دشتی نیز مدال نقره را به خود اختصاص داد و آقایان حسن زاده، موسوی، قاسمی و میردهقان نیز توانستند در سه رشته خود ۱۲ مدال طلا را کسب کند.

دشتی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۲ مدال طلا، یک مدال نقره، یک مدال نقره تیمی، دو مدال برنز را بدست آوردیم و عنوان چهارمی این دوره از مسابقات را با هفت شناگر بدست آوردیم.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات شنا نابینایان استان یزد خبرگزاری فارس دشتی دوره از مسابقات خود اختصاص استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رقابت‌های کشتی فرنگی بین المللی نوجوانان (جام صفوی) روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی شهرستان اردبیل به پایان رسید که ملی‌پوشان خوزستانی به ۴ مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز رسیدند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم آرمین شمسی پور، در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل کرمی یگائی، در وزن ۸۰ کیلوکرم عمادرضا محسن نژاد و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم ایوب حسینوند قاسمی صاحب مدال طلا شدند و در وزن ۵۱ کیلوگرم کیارش احمدی نشان نقره را ازآن خود کرد.

همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی حسینوند، در وزن ۶۵ کیلوگرم محمدمهدی آمون، در وزن ۷۱ کیلوگرم پوریا حسن زاده، در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرارسلان محمدی و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم یزدان دل روز به نشان برنز دست پیدا کردند. در وزن ۴۵ کیلوگرم نیز امیرمحمد حاجی وند به مقام پنجم رسید.

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان