Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-در شانزدهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاریتسنیم از مشهدمقدس، سردار جباری،جانشین قرارگاه اجتماعی و امنیتی شهید برونسی اظهارداشت: این بسته‌های معیشتی با همکاری گروه‌های جهادی، خیرین و پایگاه‌های بسیج تهیه شده  و قرار است تا اخر این هفته بین نیازمندان  توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ دوم رسول جباری افزود:بخشی از این بسته‌ها شامل مرغ، حبوبات، ماکارونی، روغن و برنج به ارزش 750 هزار تومان به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی توزیع شده است و بقیه آن نیز در روز شهادت فاطمه زهرا (س) بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: بخش عمده این میزان کمک مومنانه با همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی و بقیه با کمک نهادهای دیگر از جمله شهرداری، بهزیستی، کمیته امداد، آستان قدس رضوی و گروه‌های جهادی به ارزش کلی حدود یک میلیارد تومان تهیه شده است.

آیت الله سیداحمد علم الهدی،امام جمعه مشهد نیز در این مراسم اظهارداشت: اجرای  طرح مواسات که به امر مقام معظم رهبری است در استان ما هنوز ادامه دارد.

طرح کمک‌های مومنانه ویژه «شهادت حاج قاسم سلیمانی» در اردبیل اجرا شدتداوم کمک‌های مومنانه به یاد حاج قاسم در سیستان و بلوچستان/ 35 هزار سبد غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود22 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در استان لرستان توزیع می‌شود

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: ثواب طرح نذر فاطمی  نصیب روح حاج قاسم سلیمانی ،مردی که جانش را برای امنیت همه مردم فدا کرد.این حرکت مواسات و همدلی حرکتی مبتکرانه است و مردم همه باید سعی کنند تا حد توان در این طرح به هم نوعان خود و کسانی که نیاز دارند کمک کنند.

وی افزود: در صدر اسلام و در زمان پیامبر (ص) وقتی که یهودیان باغ‌های فدک را به عنوان جزیه به پیامبر اسلام دادند ، آیه نازل شد که آنچه که بدون جنگ و خونریزی به دست بیاید مربوط به خدا و رسول است که جبرییل نازل شد و به رسول خدا فرمود فدک را به فاطمه (س) هدیه بده و رسول خدا هم همین کار را انجام دادند که امیر مومنان (ع) و فاطمه زهرا(س) همه عواید آن را بین فقرا تقسیم می‌کردند و حتی به اندازه قوت خانوده خود از آن سهم بر نمی‌داشتند.

علم‌الهدی عناون کرد: بعدها همین فدک را از فاطمه زهرا (س) با این استدلال که پیامبران از خود ارث بر جا نمی‌گذارند غصب کردند در حالی که باغات فدک ارث نبود بلکه هدیه خدا و رسول خدا به فاطمه زهرا (س) بود.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک های مومنانه فاطمه زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

سردار مجید شجاع افزود: ارزش این سوخت‌های قاچاق پنج میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال است و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان