Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصارالله یمن از سرنگونی پهپاد جاسوسی نیروی هوایی امارات در استان شبوه خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، یحیی سریع، سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن گفت: سامانه دفاع هوایی ما توانست پهپاد جاسوسی نیروی هوایی امارات را در منطقه عسیلان استان شبوه سرنگون کرد.

وی گفت: این پهپاد با موشک زمین به هوای ساخت داخل سرنگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر یحیی سریع گفت: امروز دو ناوشکن آمریکایی را هدف قرار دادیم.
در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن با انجام عملیات نظامی علیه کشتی های جنگی دشمن در دریای سرخ، دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادند.در حالی که نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی نیروهای مسلح عملیات مشترکی را با هدف قرار دادن کشتی (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و به لطف خدا ضربه دقیق بود.
در ادامه این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن این کشتی پس از آن صورت گرفت که این کشتی در تاریخ ۲۱ آوریل با فریب و استتار با ادعای عازم بندری دیگر، از تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی به بندر ام الرشرش خارج شد. اما تحت نظارت و پیگیری نیروهای مسلح ما بود و اخطارهایی برای عدم ورود به بنادر فلسطین اشغالی داده شد و در فهرست کشتی‌های مورد هدف قرار گرفت.
نیروی هوایی نیروهای مسلح یمن با تعدادی پهپاد با استعانت از خداوند متعال کشتی اسرائیلی (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار داد.

کد خبر 848221 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه ایالات متحده آمریکا یمن

دیگر خبرها

  • روسیه ۶ موشک «اتکمز» ساخت آمریکا را سرنگون کرد
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟ | پهباد هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ صهیونیست ها را بهتر بشناسیم | ویدئو
  • فیلم/حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • فیلم لحظه سرنگونی یک پهپاد ام کیو۹ آمریکایی توسط ارتش یمن