Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی همراه با یادواره ۴۶۰۰ شهید شهر شیراز به همت سپاه ناحیه ثارالله شیراز در حرم مطهر سید علاءالدین حسین برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارشنبه ۱۵ دی در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: این چنین مراسمی در آخرت توشه راه ما خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به این آیه قرآن که «مپندارید آن‌ها که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند بلکه آن‌ها زنده‌اند» افزود: پیامبر اسلام در ارتباط با شهدای جنگ احد می‌فرمایند آن‌ها می‌گویند ما به همه آنچه که در نهایت نعمت‌هاست رسیده‌ایم؛ اما دوست داریم یک بار دیگر به دنیا برگشته و باز هم در رکاب شما به شهادت برسیم.

او با بیان اینکه شهید مطهری چند مورد را در ارتباط با شهید برای خدا قابل احترام دانسته، با اشاره به اینکه خدا اراده کرده که اگر در معرکه جنگ به شهادت برسد، با همان بدن و لباس خونی دفع شود و نیاز به غسل و کفن ندارد، بدن شهید را بسیار محترم دانست.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران گفت: نشاط شهیدان از دیگر مواردی است که برای خداوند متعال ارزش زیادی دارد.

رضایی با بیان اینکه جوانان در دفاع از حرم هم از هم سبقت می‌گرفتند و با گریه تقاضای اجازه حضور آن‌ها در دفاع از حرم را داشتند، عنوان کرد: سومین مورد خون شهید است که هم دارای جایگاه و هم اثرگذار است؛ همانگونه که خون شهدا باعث پیروزی انقلاب، پیروزی در هشت سال دفاع مقدس، پیروزی در برابر داعش را شاهد بوده و هستیم.

او مورد چهارم را حق شهید عنوان کرد و گفت: در بیش از ۹۷ درصد از وصیت نامه شهدا عنوان «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد» و در بالای ۸۰ درصد از این نامه‌ها سازشکاری با دشمن ممنوع آمده است. پس از اگر کسی حق شهدا را پایمال کند که امام به سر باشد و چه مسئول دیگر، حرمتی ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه اگر شهدا نبودند آرامشی هم در کشور وجود نداشت، گفت: افتخار حاج قاسم سلیمانی و تدبیر نائب امام زمان است که در خارج از مرزهای کشور با دشمن بجنگیم و در دفاع از حرم این اتفاق افتاد.

او با یادآوری اینکه از مذاکره با آمریکا خیری به مردم نرسیده، بر تکیه به داخل کشور تاکید کرد و گفت: روزی بیاید که دولتمردان گذشته برای اهانت به خون شهدا و از ببن بردن سرمایه‌های معنوی و مادی جوانان این کشور، پای میز محاکمه کشیده شوند.

رضایی با بیان اینکه امام جامعه باید یاران پرقدرتی همچون حاج قاسم سلیمانی داشته باشد، با اشاره به تشییع جنازه میلیونی حاج قاسم سلیمانی افزود: مردم از همه سن و همه قشر در این تشییع جنازه حاضر شده بودند؛ چرا که احساس کرده بودند مردی چهل و چند سال از عمرش را برای خدمت به مردم را سپری کرده و برای خودش چیزی نخواسته است.

او با بیان اینکه مقام معظم رهبری اخلاص و صداقت حاج قاسم را از خصیصه‌های بارز سردار دل‌ها عنوان کرده‌اند، ادامه داد: مقام معظم رهبری ۲۷ خصوصیت را در مجموع برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرده‌اند.

سرهنگ محمد بهادر علیپور فرمانده سپاه ثارالله شیراز هم  ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این یادواره به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره ۴۶۰۰ شهید شهر شیراز با همکاری شهرداری شیراز و تولیت حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین برگزار شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است