Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:29:20 GMT

پرونده گل گهر به کمیته استیناف رفت

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۳۵۳۶

پرونده گل گهر به کمیته استیناف رفت

پرونده اعتراض باشگاه گل گهر به رای صادره از سوی کمیته انضباطی مبنی بر کسر 7 امتیاز از این تیم در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت. 

به گزارش "ورزش سه"، البته باشگاه گل گهر به این رای از مدت ها پیش اعتراض زده بود اما کمیته انضباطی منتظر دفاعیات مشترک سه باشگاه استقلال – سپاهان و پیکان بود تا پرونده را تکمیل و در اختیار کمیته استیناف قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته استیناف مطالعه روی این پرونده را آغاز کرده اما زمانی برای اعلام رای نهایی مشخص نکرده است. 

 

پیش تر علیرضا صالحی – رییس کمیته استیناف با انتقاد از سازمان لیگ گفته بود رای بعد از نهایی شدن باید در جدول رده بندی بازی ها اعلام می شد اما براتی یکی از اعضای هیات رییسه و هم چنین رییس سابق کمیته تدوین و مقررات اعلام کرده بود آرای صادره از سوی کمیته انضباطی بعد از صدور لازم الاجرا هستند حتی اگر قابلیت تجدید نظر خواهی داشته باشند. 

 

در این پرونده 7 امتیاز از تیم گل گهر کسر و به هر یک از تیم های استقلال دو، سپاهان و پیکان سه امتیاز اعطاء شده است.

گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان کمیته استیناف کمیته انضباطی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد

سرمربی تیم آلومینیوم اراک جریمه نقدی شد.

طرفداری | کمیته انضباطی رای سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، کمیته انضباطی درخصوص تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیباز طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس اذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این جکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد