Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحث دکوراسیون داخلی یک ساختمان، بحثی جذاب و در عین حال بسیار متنوع و پیچیده است. بعد از این که ساختمان شما تکمیل شد، حالا نوبت استفاده از تجهیزات و متریال مختلف برای دکوراسیون آن است. در واقع فرقی نمی کند که برای ساختمان خودتان از چه نوع سیمان یا چه آجر استفاده کرده اید، چرا که تا زمانی که از متریال زیبا و جذاب برای دکور خانه استفاده نکنید، هیچ یک از کارهایی که انجام داده اید، به چشم نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما خوشبختانه برای طراحی و دکور ساختمان می توان از وسایل و ابزارهای مختلفی استفاده کرد؛ اما پیش از این که به سراغ معرفی این تجهیزات و متریال برویم، می خواهیم یکی از بهترین مراجع خرید و فروش انواع تجهیزات و متریال دکوراسیون ساختمانی را به شما معرفی کنیم.

وب سایت سازه افزار به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مرجع نیازمندی های ساختمانی، می توانید بهترین جا برای آغاز پروسه ی خرید این متریال باشد. در این وب سایت، هزاران آگهی مربوط به خدمات و کالاهای ساختمانی را مشاهده خواهید کرد و می توانید به طور مستقیم با فروشندگان این محصولات در ارتباط باشید.

دسته بندی جداگانه ای برای محصولات و متریال دکوراسیون داخلی ساختمان وجود دارد که با کلیک روی آن، می توانید به صدها آگهی دسترسی پیدا کنید که انواع تجهیزات و متریال دکوری را تبلیغ کرده اند. به این ترتیب خریدی راحت و ساده را تجربه خواهید کرد. با این مقدمه به سراغ انواع تجهیزات و متریال دکوراسیون ساختمانی می رویم

وسایل چوبی منزل

یکی از مهم ترین وسایلی که بعد از تکمیل ساختمان باید به فکر خرید آن باشید، وسایل چوبی و شبه چوبی است. در واقع نصب کمد دیواری، کابینت های آشپزخانه و خرید درب ضد سرقت می توانید یکی از اصلی ترین کارهایی باشید که باید به آن بپردازید.

همان طور که می دانید، چوب متریال گران قیمت و با ارزشی است و ممکن است نتوانید تمامی وسایلی که ذکر کردیم را از جنس چوب تهیه کنید؛ اما در حال حاضر محصولات جنبی چوبی زیادی در بازار پیدا می شود. مثل MDF، روکش های چوبی و ...که باعث می شوند قیمت وسایلی مثل کابینت و کمد دیواری و درب های منزل ارزان تر از آب در بیایند.

از مهم ترین وسایلی که باید به فکر خرید آن باشید، درب ضد سرقت است. ایمنی منزل چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن عبور کرد و سرسری گرفت. به همین خاطر است که تنوع محصولات مربوط به ایمنی بسیار بالاست؛ اما جذابیت درب های ضد سرقت این است که علاوه بر حفظ ایمنی محیط، دارای ظاهر بسیار زیبا و جذابی هم هستند و می توانند دکوراسیون منزل را تا حد زیادی تغییر دهند.

وسایل تزئینی خانه

می توان ده ها وسایل و تجهیزات را نام برد که می توانند کاربرد زیادی در تزئین و دکور خانه داشته باشند؛ اما همه ی ما به خاطر آپارتمان نشینی دلمان می خواهد که اندکی از المان های طبیعی را وارد منزل خود بکنیم. به همین دلیل است که محصولات چوبی تا به این حد محبوبیت دارند.

اما در میان تمامی این محصولات، فلاورباکس محصولی جدید و بسیار زیبا به حساب می آید. احتمالاً شما هم بدتان نیاید که چند گلدان داشته باشید. یکی از بهترین کالاها برای رشد و پرورش گیاهان در داخل آپارتمان یا بالکن، فلاورباکس است. این محصول می تواند جنس های مختلفی داشته باشد. از فلاورباکس چوبی گرفته تا باکس های فلزی! بسته به دیگر المان های دکوری منزلتان می توانید یکی از این محصولات را انتخاب کنید.

از دیگر وسایل تزئینی منزل که ربط مستقیمی به گیاه دارد، دیوارهای سبز مصنوعی است. برخی مواقع، این دیوارها را در محیط های مختلف قرار می دهند تا حسی از زیبایی و طراوت را به محیط ببخشند. جنس این دیوارهای سبز از چمن مصنوعی یا گل های مصنوعی است؛ اما می تواند در زیبایی محیط به شدت اثر گذار باشد.

اگر مشغول طراحی دکور بیرونی منزل یا حیاط ویلای خود هستید، استفاده از چمن مصنوعی نیز توصیه می شود. این چمن ها در فصول مختلف همواره سبز و تازه باقی می ماند. اجرای چمن مصنوعی توسط یک فرد ماهر و متخصص صورت می گیرد. طرح های متنوعی می توان به این چمن مصنوعی داد. در نهایت همه چیز به سلیقه ی شما بستگی دارد.

یکی دیگر از محصولاتی که می تواند برای پوشش کف و دیوارها به کار برود و جنبه ی دکوراتیو خیلی خوبی هم دارد، استفاده از ترمووود است. این محصول که از ترکیب چوب با برخی از افزودنی ها ساخته می شود؛ ظاهری شبیه به چوب دارد اما قیمت ارزان تر و کارایی بیشتری دارد.

سقف کاذب

امروزه اهمیت سقف در طراحی خانه بسیار بالاست. بعید است بتوانید یک ساختمان نوساز را پیدا کنید که از طراحی سقف برای زیبایی منزل استفاده نکرده باشید؛ اما سقف ها می توانند مختلف و متنوع باشند.

یکی از بهترین سقف های موجود، سقف کاذب است که می تواند از متریال مختلفی استفاده شده باشد. گاهی مواقع این سقف های کاذب از جنس چوب هستند. به این ترتیب بعد از اجرای سقف اصلی، با اندکی فاصله سقف کاذب نیز وصل می شود. به این ترتیب می تواند محیطی برای رد کردن سیم های برق و دیگر وسایل باشد.

سقف کاذب کناف نیز از دیگر سقف های خاص است که با استفاده از متریال پیش ساخته و یا گچ ساخته می شود. این سقف ها امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند چرا که طراحی های متنوع و خاصی می توان روی آن ها پیاده کرد.

تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

یکی دیگر از وسایل و تجهیزات ضروری ساختمان، خرید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی است. در واقع بدون خرید این وسایل، منزل یا محیط ساخته شده قابل سکونت نخواهد بود. به همین دلیل است که از همان ابتدا به فکر خرید آن ها باشید.

اما امروزه مثلاً برای گرمایش محیط، دیگر فقط به بخاری یا شوفاژ اکتفا نمی کنند. دستگاه های پیشرفته تری آمده اند که علاوه بر حفظ زیبایی محیط، کار گرم و سرد کردن محیط را نیز انجام می دهند.

یکی از این وسایل، فن کویل ها هستند که محبوبیت خیلی زیادی هم دارند. این دستگاه ها که ممکن است دو کاره هم باشند، برای سرمایش یا گرمایش محیط به کار می روند و بدون این که جای اضافه ای را اشغال کنند، در کانال های موجود در سقف قرار می گیرند. این دستگاه ها بسیار کاربردی هستند. البته باید بگوییم که فن کویل ها خود به چند دسته تقسیم می شوند که رایج ترین آن ها فن کویل های سقفی، فن کویل کانالی، فن کویل زمینی و دیواری است.

هر یک از این فن کویل ها دارای کاربرد منحصر به فردی هستند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت فن کویل به وب سایت سازه افزار مراجعه کنید.

اما در نهایت باید بگوییم که تجهیزات و متریال دکوراسیون ساختمان به قدری تنوع دارند که نمی توان در یک مقاله کوتاه به تمام آن ها پرداخت. وسایل دیگری مثل پارتیشن، سایبان های برقی و دستی، تاب های مختلفی که در حیاط ویلا و باغ قرار دارند و صدها مورد دیگر نیز برای زیباتر کردن محیط به کار می آیند و جزو وسایل دکوراتیو ساختمان محسوب می شوند.

کد خبر 1589567

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یکی از بهترین چمن مصنوعی فن کویل ها سقف کاذب سقف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان