Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

"پاتریک والنس" مشاور ارشد علمی انگلیس در یک کنفرانس خبری تاکید کرد: منطقی نیست که بگوییم از این به بعد همه به تزریق واکسن کووید در فواصل زمانی کوتاه مثلا هر سه یا شش ماه یکبار نیاز دارند و این رویه بی شک تغییر می‌کند و تزریق این واکسن نیز روند عادی پیدا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: تزریق سالانه دُز یادآور واکسن برای مقابله با کووید-۱۹ نیز در آینده ممکن است مشابه واکسن‌های آنفلوآنزا ضروری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی افزود: ما در این لحظه به تزریق دُز یادآور برای مقابله با این سویه نیاز داشتیم؛ بنابراین فکر می‌کنم در طول زمان، تغییری رخ خواهد داد و این وضعیت به یک نوع برنامه معمول واکسیناسیون مانند آنچه درباره آنفلوآنزا صورت می‌گیرد، تبدیل می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: واکسن کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند

وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به اتفاق نظر کلی بین دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان آمریکا درباره روسیه و چین، از سخنان کامرون و ماکرون درباره اوکراین انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»،سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه معتقد است که هیچ شکافی بین دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در رابطه با روسیه و چین در ایالات متحده وجود ندارد.

لاوروف شب گذشته در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بوسنیایی ATV گفت: «در آینده نزدیک انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده برگزار خواهد شد. ولی هیچ شکافی بین دموکراتها و جمهوری خواهان در مورد روسیه و چین وجود ندارد. مواضع آنها ممکن است در یک جا «سخت‌تر» و در جای دیگر «حتی به مراتب سخت‌تر» باشد، ولی در اصل ما هیچ تفاوتی نمی‌بینیم. برای هر دوی آنها (هرکسی که در انتخابات پیروز شود)، ما در کل دشمن هستیم. یک دشمن یا طرف رویارویی - اینها تفاوت‌های ظریف هستند.»

وزیر خارجه با اشاره به اینکه تحمیل شکست استراتژیک بر روسیه هدف اصلی تشکیلات دولتی آمریکایی است، سخنان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را یادآور شد که اطمینان داده مسکو آماده است با هر کسی که مردم آمریکا انتخاب کنند، در صورت آمادگی متقابل، همکاری کند.

کامرون در توجیه سخنانش درباره حق اوکراین برای حمله به روسیه توبه نکرد

سرگئی لاوروف یادآور شد که دیوید کامرون، وزیر امور خارجه بریتانیا پس از اظهارات خود در مورد مشروع دانستن حملات نیروهای مسلح اوکراین به مناطق غیرنظامی در عمق خاک روسیه، توبه نکرد. او گفت: دیوید کامرون هیچ پشیمانی از سخنانش نشان نداده. چنین افرادی توبه نمی‌کنند و چنین احساسی در آنها وجود ندارد.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه همچنین یادآور شد که خبرگزاری رویترز در مصاحبه با کامرون، ابتدا چنین اظهاراتی را از او منتشر کرد و بعد این سخنان را "تعلیق" کرده و قول انتشار متن جدیدی را داد، اما سپس همان مطلب را منتشر کرد.

به عقیده لاوروف، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه نیز برای به دست آوردن نقش رهبری در اروپا، "نوعی روس هراسی غارنشینان را تنفس می‌کند". او توضیح داد: «من می‌دانم ساختار سیستم قدرت در فرانسه چگونه است و فرانسوی‌ها چه ادعایی برای نقش خود در اروپا و جهان دارند. و رد نمی‌کنم که این تمایلات روس‌هراسانه غارنشینی که ماکرون اکنون نفس می‌کشد، برای تبدیل کردن او به یک رهبر اروپایی ضروری است. موضوع "روسوفوبیا" یکی از اولویت‌های جنگ‌های اطلاعاتی مصنوعی است.»

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه سخنان رهبران اتحادیه اروپا و ائتلاف آتلانتیک شمالی مبنی بر ادامه حمایت از اوکراین و دفاع از ارزش‌های اروپایی که شهروندان اوکراینی به خاطر آنها جان خود را از دست می‌دهند، غرور و خودنمایی خواند و افزود: «زمانی در اروپا اینگونه بود. ناپلئون یا هیتلر کشورهای اروپایی فتح شده را به جنگ با روسیه و سپس اتحاد جماهیر شوروی برانگیختند. به طور کلی، این ذهنیت همچنان باقی مانده است.»

لاوروف نمی‌داند اکنون با چه کسی می‌توان درباره اوکراین مذاکره کرد

سرگئی لاوروف درباره امکان مذاکره بین روسیه و غرب، یادآور شد: در حال حاضر امکانی برای مذاکره در مورد حل و فصل مناقشه اوکراین وجود ندارد، زیرا هیچ یک از سیاستمداران در اوکراین یا غرب آماده گفتگوی جدی نیستند، بلکه فقط در حال "بازی" و تقلید از ژست گفتگو در قالب کنفرانس سوئیس هستند و فرمت کپنهاگ کاملاً به بن‌بست کشیده شد. به گفته او، غرب در تلاش است «با قلاب یا کلاهبرداری» حداکثر تعداد کشورهای در حال توسعه را به «گردهمایی» در سوئیس بکشاند.

وزیر خارجه تاکید کرد که کشورهای غربی از وضعیت اسفناک ارتش اوکراین در جبهه نبرد آگاه هستند و مجبورند به این فکر کنند که چگونه از روسیه شکست نخورند. به گفته وی، نمایندگان کشورهای مختلف دیگر در مورد لزوم تحمیل شکست بر روسیه صحبت نمی‌کنند، بلکه به یافتن اطمینان از اینکه خودشان متحمل آن نشوند فکر می‌کنند.

لاوروف همچنین با ابراز تاسف از اینکه ۸۰ سال پس از پیروزی در جنگ جهانی دوم، ایدئولوژی فاشیسم دوباره در تعدادی از کشورهای اروپایی، به ویژه در اوکراین، "سر خود را بالا برده"، گفت: جامعه جهانی باید یکبار دیگر برای مقابله با فاشیسم متحد شود.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود