Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه، ۱۵ دی‌ ماه) به ریاست بنیامین شکوه‌فر در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که هادی ساعی با کسب ۲۹ رای از مجموع ۵۶ رای توانست به عنوان ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب شود.

به گزارش طرفداری، هادی ساعی پس از اینکه به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، گفت:

از پولادگر بابت زحمات سال‌های گذشته تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام اتفاق‌های خوب در زمان او رخ داده و من به عنوان ورزشکار تمام افتخاراتم را در زمان پولادگر به دست آوردم.

ساعی ادامه داد:

از تمام خانواده تکواندو می‌خواهم پشت هم باشندف چراکه اگر تکواندو نبود ما اصلاً با هم دوست نبودیم و الان اینجا نبودیم، پس باید پشت هم باشیم. از پولادگر میخواهم با ما باشد و درخواست می‌کنم در کنار من حضور داشته باشد تا از تجربیات او استفاده کنم.

رئیس جدید فدراسیون تکواندو عنوان کرد:

قصد ندارم کسی را از این خانواده دور کنم و از همه می‌خواهم بیایند و کمک کنند. در پایان برای تمام اهالی تکواندو آرزوی موفقیت دارم.

سید محمد پولادگر پس از ناکامی در انتخابات تکواندو گفت:

خواستم پس از ۲۱ سال همراهی با شما از تک تک اعضای مجمع و خانواده بزرگ تکواندو تشکر کنم. فکز می کنم در این سال‌ها تنها رمز موفقیت ما همدلی میان اعضا بود و کمترین حاشیه را در این مدت دیدیم، بخاطر همین اساس که نهادهای بین‌المللی و مخصوصاً فدراسیون جهانی از فدراسیون تکواندوی ایران به نیکی یاد می‌کنند. گاهی اوقات اعضای خانواده تکواندو بخاطر منافع شخصی خودزنی می‌کنند.

او افزود:

اعضای خانواده تکواندو باید مراقبت کنند تا این همدلی از بین نرود. تکواندو مال من یا ساعی یا هیچکس دیگر نیست و هیچکس حق ندارد این توانمندی که از جیب مردم برای آن هزینه شده را کنار بگذارد و بگوید من دیگر نیستم. 

رئیس سابق فدراسیون تکواندو، افزود:

ساعی حق انتخاب دارد، اما کسی حق ندارد بگوید من دیگر نیستم. دلم می‌خواهد به عنوان بازوهای فدراسیون با تمام وجود به فعالیت خود ادامه دهید. این جوانان به عنوان سرمایه‌های ملی ما نیازمند توجه هستند. اگر کوتاهی کردم من را ببخشند و قطعاً سوء نیتی نداشتم. 

پولادگر افزود:

من به اندازه‌ای که درک کردم فعالیت داشتم و اگر کوتاهی داشتم از همه حلالیت می‌طلبم مخصوصاً از خانواده‌ام که در این چند سال خیلی اذیت شدند تشکر می‌کنم، مطمئنا آنها از این اتفاق خیلی خوشحال هستند. برای هادی ساعی آرزوی موفقیت دارم و بار دیگر از همه حلالیت می طلبم.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا

ایسنا/ایلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند و خدمت در بنیاد شهید به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

«محمدسبحان حسنی»  امروز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با قدردانی از خدمات مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و آرزوی توفیق برای سرپرست جدید این بنیاد، اظهار کرد: هر مسئولیت یک امانت است و تکالیفی را برای هر مدیر به همراه دارد. خدمت در بنیاد شهید هم علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمتگزاری به مردم به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

وی با بیان اینکه بخش اصلی فلسفه بنیاد شهید و امور ایثارگران، علاوه بر خدمات معیشتی، درمانی و ... به جامعه هدف، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است و هر کس به گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد که ضرورت دارد برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مکان‌های مورد بازدید در اردوهای دانش‌آموزی، گلزار و یادمان شهدا باشد.

معاون استاندار ایلام گفت: برگزاری یادواره‌ها و تجلیل از خانواده شهدا یک کار بسیار ارزشمند و ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک موهبت الهی است.

حسنی با بیان این‌ که خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند، گفت: هدف دشمن، ایجاد فاصله بین فرزندان شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام است که ما وظیفه داریم با اقدامات فرهنگی، ارزشی و جهادی این خلاها را برطرف کنیم.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس