Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نیروهای امدادی و جهادی حالا تمام قد در کنارک حضور دارند و شرکت آبفا گفته پیش‌بینی می‌کند تا پایان امروز آب منازل و خانه‌ها تخلیه شود و شهر به یک روال عادی برگردد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سواحل مکران،  شهر 10 هزار نفری کنارک کم‌سابقه‌ترین بحران در طول تاریخ خود را دیده؛ در عرض چهار روز بیش از 300 میلیمتر در این شهر باران باریده و در 20 دقیقه 120 میلی‌متر تا جایی که سازمان هواشناسی گفته بی‌سابقه‌ترین بارش‌ها و کم‌سابقه‌ترین بارش‌های تاریخ را شهر کنارک ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش میدانی تسنیم از کنارک| سیلاب معابر و خانه‌ها را احاطه کرد/ 70 درصد منازل غیرقابل سکونت شد/ زندگی 10 هزار نفر ‌مختل شد + فیلم"کنارک" قربانی بی‌سابقه‌ترین بارش دهه‌های اخیر ایران / 10 هزار نفر در محاصره سیلاب هستند+ فیلموزیر نیرو در کنارک: با عزم ملی ‌مشکلات مناطق درگیر سیل برطرف می‌شود/ بزرگ‌ترین محموله اقلام ضروری ‌امروز به کنارک می‌رسد

نیروهای امدادی و جهادی حالا تمام قد در میدان کنارک هستند و استاندار سیستان و بلوچستان از نزدیک روند امدادرسانی را مدیریت می‌کند؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هم که مدیریت پمپ‌های قوی کف‌کش ارسالی وزارت نیرو را بر عهده دارد در حال توزیع آن‌ها میان گروه‌های جهادی و تیم‌های عملیاتی این شرکت است و شرکت آبفا اعلام کرده پیش‌بینی می‌کند تا پایان امروز آب از منازل و خانه‌ها تخلیه شود.

 

 

انتهای پیام/395/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار مناطق دریایی سیل سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار مناطق دریایی سیل سیستان و بلوچستان سابقه ترین خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم