Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان - دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل (اوچا) اعلام کرد ۱.۵ میلیارد دالر در سال ۲۰۲۱ به افغانستان کمک شده است.

استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد گفت که زمستان سخت پیش‌رو، شرایطی را که افغان‌ها در آن به سر می‌برند، دشوار می‌کند.

وی گفت که بارش شدید برف و باران در ۲۴ ساعت گذشته تعدادی از مناطق را تحت تاثیر قرار داده و برف پروازها به مقصد و از مبدا کابل را مختل کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت: در ماه دسامبر شرکای بشردوست سازمان ملل متحد به هفت میلیون نفر در افغانستان مواد غذایی کمک کرده‌اند.

با روی کارآمدن طالبان، فقر و گرسنگی در افغانستان تقریبا فراگیر شده و نهادهای کمک رسان درباره بروز فاجعه انسانی هشدار می‌دهند.

به گفته این نهادها، بیش از نیمی از جمعیت افغانستان نیاز به غذا دارند.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل متحد سازمان ملل افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»

به گزارش خبرگزاری مهر، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 6093197 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم
  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم