Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از  شهرستان سوادکوه، عقیله ملازاده مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر پیش از ظهر امروز در جمع خواهران بسیجی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه، پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند که فاطمه زهرا (س) سرور همه زنان عالم از ابتدا تا انتها است، اظهار کرد: ولایت‌مداری باعث شفاعت حضرت فاطمه زهرا(س) در مراحل مختلف پس از مرگ است و ایشان با قیام خود در برابر سقیفه ایستاد و‌ دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ملت ما در هر زمانی که ضرورت داشت در صحنه حاضر بودند و حاضر هستند و افرادی که از جایگاه‌های‌شان سواستفاده کردند مانند اهالی سقیفه نفهمیدند و نقض امامت کردند و حکومت اسلامی را نفهمیدند.

ملازاده با اشاره به اینکه وصیت‌نامه‌های شهدا ما را به وظایف‌مان و پشتیبانی از ولی فقیه زمان دعوت می‌کند، خاطر نشان کرد: پس از شکست، دشمنان  از جنگ سخت به جنگ‌ نرم روی آوردند و به بیان امام راحل اگر در برابر دشمنان کوتاه بیاییم، سیلی خواهیم خورد و در‌ خطر قرار‌ گرفتن دین باعث می‌شود که اهل بیت(ع)، خون‌های‌شان را برای آن تقدیم کنند.

مادر شهید مدافع حرم با یادآوری اینکه «محمود» گفت که بصیرت و شعاع دید را آنقدر گسترش دهیم که خدشه‌ای در اعتقاد ما نسبت به ولی‌فقیه ایجاد نشود، ادامه داد: حضرت زهرا (س) برای امام زمانش دفاع کرد و ما باید از ولی‌فقیه زمان‌مان دفاع کنیم‌.

وی با اشاره به اینکه دشمنان حضرت علی(ع)، پیامبر و بیعت روز غدیر  یادشان رفت و برخی مدیران فراموش کردند که بیش از ۳۰۰ هزار شهید داده شد تا کشور سر پا بماند، اظهار کرد: آثار و برکت حضور شهدای گمنام در جامعه و خانواده بسیار زیاد است.

ملازاده با اشاره به فراز دیگری از وصیت‌نامه شهید محمود راد‌مهر که «خدا را بر برادر و خواهر و همسر ترجیح دهیم»، افزود: خدا در دنیا معبر سخت‌ عبوری را قرار داد که انتهای آن شهادت است و  سردار سلیمانی مظهر مقاومت و بزرگترین تئوریسن نظامی بود و قدرت و شهادت ایشان، دشمنان را در سراسر جهان به لرزه در آورد.

مادر شهید مدافع حرم با اشاره به اینکه فضای مجازی و الغای خواسته‌های دشمنان را داریم، خاطر نشان کرد: باید دقت کنیم، این نظام با خون شهدا پا گرفت و ما وامدار شهدای خودمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما در مکتب اسلام درس خواندند و به ائمه، درس پس دادند و «محمود» در وصیت نامه خود به بسیجیان  بیان و عنوان کرد: «برادران و خواهران بسیجی من نگذارید سقیفه و عاشورا تکرار شود که مورد لعن آیندگان قرار می‌گیریم».

مادر شهید رادمهر ادامه داد: در بخش دیگری از وصیت‌نامه شهیدم آمده است که «حیف که یک جان دارم و اگر آن را دشمن از من بگیرد و هزاران جان به من بدهد هزاران بار تقدیم اسلام می‌کنم» و به فرزندانش می‌گوید که «علی و‌ محمد عزیزم! خدا می‌داند که چقدر شما را دوست دارم ولی دین و ولی‌فقیه را بیشتر از شما دوست دارم».

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم شهید محمود رادمهر مادر شهید رادمهر بسیجیان سوادکوه ایام فاطمیه مادر شهید وصیت نامه ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد

ایسنا/فارس مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، عملیات وعده صادق را موجب برهم‌زدن معادلات پوچ رژیم صهیونیستی دانست که آنان را متنبه کرد.

همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، مراسم گرامیداشت این هفته از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمودی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس و با حضور جمع زیادی از بسیجیان، امام جمعه شهرستان ارسنجان،نخبگان، هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی بسیج امروز، ۱۳ اردیبهشت برگزار شد.

مسئول‌نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در این مراسم، شهدایی که در عرصه‌های مختلف مجاهدت کرده و در نهایت خون خود را دادند، را نمونه بارز بخشنده‌ترین بخشندگان دانست. 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود محمودی‌زاده با اشاره به جانفشانی‌های سردار سلیمانی و سردار زاهدی و تلاش‌های بی وقفه تربیتی شهید بهشتی اظهار کرد: بعضی شهدا شهادتشان در جهان تاثیرگذار بود. 

وی با تشریح عملیات وعده صادق تصریح کرد: شهید زاهدی چهل سال مانند هم‌رزمان خود از جمله شهید سلیمانی به دنبال شهادت بود و در نهایت در کنار حرم مطهر حرم زینب(س) در کنسولگری دمشق خون خود را تقدیم اسلام کرد و خون این شهید اثری داشت که بعد از آن عملیات غرورآفرین وعده صادق عملیاتی شد. 

محمودی‌زاده ادامه داد: هر چند سال‌ها ایران اقدامی آشکار در برابر جنایات رژیم صهیونیستی انجام نداده بود و آن‌ها با پشتوانه قدرت‌های بزرگ مثل آمریکا فکر می‌کردند ایران قدرت پنجه در پنجه شدن با رژیم غاصب صهیونیستی را ندارد، ولی تاثیر خون شهید زاهدی همه معادلات پوچ آن‌ها را به‌هم زد و با عملیات وعده صادق رژیم صهیونسیتی تنبیه شد. 

وی با بیان اینکه شهادت شهید مطهری به زیبایی هفته معلم وهفته عقیدتی سیاسی نام گذاری شده است، گفت: گروه دوم حدیث نورانی پیامبر اکرم(ص) کسانی هستند که در تعلیم و تربیت تلاش می کنند و در رأس آن‌ها روحانیون و مربیان عقیدتی سیاسی هستند. 

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در پایان سخنان خود به بیان ویژگی‌های شهید مطهری پرداخت و افزود: شهید مطهری مقتضیات زمان و نیاز مخاطب را درک می‌کرد و بر اساس همین مقتضیات سخن گفته و مطلب می‌نوشت.

محمودی‌زاده دومین ویژگی شهید مطهری را بصیرت نافذ و دشمن‌شناسی او دانست و گفت: اگر کسی شهید مطهری را نشناسد و سخنان ایشان را الان بشنود فکر می‌کند که شهید بزرگوار بعداز حمله به غزه در مورد رژیم صهیونیستی صحبت کرده است،هر چند که این سخنان برای ۵۰ سال پیش بوده و او با بصیرتی که داشت جبهه خودی را از جبهه نفاق تشخیص می‌داد. 

وی از ایمان خالص و ولایت‌مداری به عنوان سومین و چهارمین ویژگی شهید مطهری نام برد و گفت: شهید بزرگوار همیشه خود را شاگرد امام و سرباز ولایت می‌دانست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • «وعده صادق» معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • کرگر: بازی جمال موسیالا را بیشتر از جود بلینگام دوست دارم
  • شهید جوادی را بهتر بشناسید
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است