Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید در دهه‌های گذشته آموزش گرافیک چندان رونق نداشت، اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، به طور کلی همه چیز تغییر کرد. به خاطر این که در گذشته، سیستم‌ّهای کامپیوتر مانند زمان حال به بهترین شکل ممکن برای همه موجود نبود. فقط شرکت‌ها مجهز به کامپیوتر بودند که در آن زمان هزینه‌های بسیار گرانی داشت و تکنولوژی آن‌ها هم مانند زمان حال نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروزه هر کسی می‌تواند حتی با یک لپ‌تاپ 13 اینچی کوچک، بهترین طرح‌های گرافیکی را خلق کرده و حتی در خانه خودش، درآمدزایی بکند.

اما سوال اصلی اینجاست که دقیقا چگونه می‌توان مباحث آموزش گرافیک را فرا گرفته و از آن در جهت درآمدزایی استفاده کرد؟‌ اگر بخواهیم صادقانه به این سوال پاسخ بدهیم باید بگوییم که گرافیست شدن بدون یادگیری مباحث جامع گرافیک و طراحی کار بسیار سختی می‌تواند باشد. چرا که دنیای گرافیک فقط در حد نقاشی‌های کودکانه نبوده و بسیار تخصصی‌تر از این حرف‌هاست. چرا که یک طراح گرافیست حرفه‌ای باید با مباحث طراحی،‌ اسکیس (طراحی سریع)، پرسپکتیو،‌ حجم، ترکیب‌بندی، رنگ و... آشنا باشد. حالا منظور ما حرفه‌ای بودن در تمام این زمینه‌های نیست اما بهترین شکل ممکن آشنایی با تمام این مباحث برای بهتر شدن و ارتقاء سطح طراحان گرافیک است.

مبانی طراحی گرافیک در آموزش گرافیک بیاموزید

اهمیت موضوع یادگیری مبانی طراحی گرافیک به خاطر این است که شما به عنوان یک گرافیست حرفه‌ای، در آینده توانایی ارتباط برقرار کردن با طرح‌هایی باشید که به شما محول شده است. یعنی اگر کسی از شما خواست تا برای یکی از شرکت‌ّهای زیرمجموعه‌ی محیط زیست یک لوگو طراحی کنید، بتوانید در ذهنتان طرح کلی از فضایی که قرار است برای آن لوگو طراحی کنید را مجسم کنید. سپس باید توانایی طراحی سریع روی کاغذ را داشته باشید و ممکن است حتی صدها طرح‌ اولیه از لوگو رسم کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید. در واقع شما برای رسیدن به این حد حرفه‌ای یا باید چند سال در دانشگاه درس بخوانید و یا در بهترین دوره‌های آموزش گرافیک شرکت کنید.

حالا پس از یادگیری مباحث و مبانی اولیه گرافیک، نوبت به استفاده از ابزارهای مناسب می‌رسد. یعنی نرم‌افزارهای قدرتمندی که به شما توان انجام کارهای بی‌نهایت نامحدود را فراهم می‌کنند. برای مثال، تمام نقاشانی که به صورت دستی، روی کاغذ نقاشی می‌کشند، برای داشتن رنگ‌های جدید نیاز به ترکیب آن‌ها با رنگ‌های دیگر و یا خریداری رنگ‌های زیادی هستند، آن‌ها حتی باید قلموهای بسیار زیادی خریداری کنند که هر کدام هزینه‌های بسیار گرانی دارند. اما تمام این ابزارها در نرم‌افزارهای نظیر فتوشاپ برایتان فراهم شده و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای این کار هم حتما باید آموزش جامع فتوشاپ را دیده باشید و با این ابزار طراحی قدرتمند، به طور کامل آشنا باشید.

این موضوع دقیقا در مورد موسیقی هم صدق می‌کند. چرا که بسیاری از آهنگسازان در ابتدا باید تئوری موسیقی و مهارت نواختن ساز را بیاموزند و سپس باید با ابزارهای آهنگسازی که نرم‌افزارهای بسیار زیادی برای این کار وجود دارد آشنا باشند. اما شما برای آموزش جامع فتوشاپ نیاز به اساتید ماهر خواهید داشت. اساتیدی که پروژه‌های کاملا عملی در اختیار شما قرار داده و از شما بخواهند تا دنیای واقعی کار با فتوشاپ را تجربه کنید. شما می‌توانید این ماجراجویی لذت بخش را با شرکت در دوره‌های آموزش جامع فتوشاپ در کافه آرتک تجربه کنید. چرا که بهترین اساتید در این مجموعه، دروس کاملا کاربردی و عملی را به شما آموزش داده و استعداد و توانایی شما را به طور کلی به چالش خواهند کشید.

موفقیت زیر سایه اموزش گرافیک

شاید اموزش گرافیک و یا کار کردن با نرم‌افزار فتوشاپ برای بسیاری از افراد کار نسبتا سختی باشد. اما اگر شما علاقه‌ی زیادی به دنیای گرافیک و طراحی داشته باشید، با کمی تلاش و پشتکار قادر خواهید بود به موفقیت‌های بیشماری برسید. توجه داشته باشید که این موضوع هرگز با تمرین در انزوا میسر نخواهد شد. مانند کسی که یک ساز موسیقی را صرفا برای درآوردن صدای آن خریداری کرده و هرگز کلاس موسیقی نرفته و هرگز نمی‌تواند از روی نوت در سطح حرفه‌ای آهنگ‌های سطح بالا را بنوازد، شما هم بدون کلاس رفتن و یا شرکت در دوره‌های آموزش جامع فتوشاپ قادر نخواهید بود سطحتان را بالاتر ببرید. در واقع تمرین و تلاش و همچنین شرکت در دوره‌های تخصصی مانند دو بال پرواز هستند که باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا شما به اوج موفقیت برسید!

حسن شرکت در دوره‌های آموزش گرافیک و یا فتوشاپ این است که شما با نقاط ضعف خود روبه‌رو خواهید شد. یعنی به طور دقیق متوجه ایرادهایی که در نرم‌افزار و یا استفاده از آن دارید شده و سعی در رفع کردنشان خواهید کرد. پس از آن، هم اعتماد به نفس‌تان بالاتر رفته و هم توانایی انجام کارهای بسیار سطح بالا را با نرم‌افزار خواهید داشت. چرا که برخی نرم‌افزارها مانند فتوشاپ بسیار حرفه‌ای و تخصصی هستند و برای یادگیری آن‌ها، شما نیاز به شرکت در دوره‌های آموزش جامع فتوشاپ خواهید داشت. چیزی که می‌توانید در کافه آرتک آن را تجربه کرده و سطحتان را بالاتر ببرید. با بالاتر بردن مهارتتان، می‌توانید در آینده منبع درآمد بسیار خوبی از این راه داشته باشید.

توسعه سطح مهارت با آموزش فتوشاپ

هدف از شرکت در دروه‌های آموزش جامع فتوشاپ و یا آموزش گرافیک، صرفا به‌روز کردن سطح توانایی‌مان است. حتی ممکن است بسیاری از طراحان با تجربه هم، در مقاطع زمانی مختلف این کار را انجام بدهند. چرا که طراحان با تجربه از این طریق می‌‌تواند سطح خودشان را بالاتر برده و حرفه‌ای‌تر از قبل خودشان شوند. چنین چیزی فقط با شرکت در دوره‌های تخصصی امکان‌پذیر است. چرا که شما مطالب بسیار مفیدی در این دوره‌های یاد خواهید گرفت و به معلوماتتان اضافه‌تر خواهد شد. دنیای یادگیری کاملا نامحدود است و هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که در یک حوزه‌ کامل شده است و همه چیز را می‌داند. افرادی که در یک حوزه تخصص کسب می‌کنند، فقط نسبت به سطح قبلی‌شان به‌روزتر شده و مطالب بیشتری یاد می‌گیرند.

از دیگر مزایای شرکت در دوره‌های آموزش جامع فتوشاپ،‌ صرفه‌جویی در زمان و انرژی است. یعنی شما اگر بخواهید خودتان تمام مبانی آموزش گرافیک و یا ابزارهای فتوشاپ را از صفر تا صد یاد بگیرید، باید زمان و انرژی زیادی را صرف کنید. در بیشتر مواقع ممکن است اشتباهات زیادی را مرتکب شوید که فقط وقت شما را تلف کند. در صورتی که با شرکت کردن در دوره‌های تخصصی، تمامی این آزمون خطاها برای شما انجام شده و مطالب کلیدی و کاربردی برایتان تدریس می‌شود.

یادگیری فتوشاپ در کمترین زمان ممکن

یادگیری فتوشاپ در کمترین زمان ممکن یک ادعا نبوده و اگر هر کاری را اصولی انجام بدهید و البته تلاش زیادی داشته باشید، مطمئنا به اهدافتان خواهید رسید. شما در دوره‌های تخصصی آموزش جامع فتوشاپ، فقط نکاتی را آموزش خواهید دید که به دردتان می‌خورد. چرا که مطالب فرعی دیگری در فتوشاپ و یا آموزش گرافیک نیاز دارد که فقط زمان‌بر بوده و وقت شما را تلف خواهد کرد. به خاطر همین در کافه آرتک دقیقا به مواردی اشاره می‌شود که به دردتان خورده و بتوانید در آینده از آن‌ها استفاده‌های مفیدی بکنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز دوره های تخصصی آموزش گرافیک داشته باشید کافه آرتک حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!

همشهری آنلاین نوشت: حتما قرار است که «پدر قهوه» ساخته شود، اما از نظر ساترا، مهران مدیری هنوز برای تولید سریال خاصی اقدام نکرده و اخبار منتشرشده در فضای مجازی با موضوع تولید سریال «پدر قهوه» توسط مهران مدیری صرفا گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در فضای مجازی است. شنیده شده که سریال «پدر قهوه» قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

خبر رسیده که این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد و این در حالی است که ساترا می‌گوید هیچ مجوزی برای سریال صادر نشده.
یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان کار در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و گفته می‌شود ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. عنوان «پدر قهوه» یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد، سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. ظاهرا این سریال هم طنز است.

 به‌احتمال زیاد خود کارگردان هم در این سریال مانند دیگر آثارش بازی خواهد کرد. این روز‌ها «اسکار» مهران مدیری بیننده زیاد دارد و توانسته از رئالیتی‌شو‌های محبوب شبکه نمایش خانگی باشد.

از «قهوه تلخ» تا «پدر قهوه»

اواخر دهه ۸۰ وقتی مهران مدیری با تلویزیون به بن‌بست رسید، سریال «قهوه تلخ» را برای شبکه نمایش خانگی ساخت. سال‌های ۸۹ و ۹۰ اوج داستان فروش سی‌دی‌های فیلم و سریال در سوپرمارکت‌ها بود و «قهوه تلخ» پرمشتری‌ترین محصول فرهنگی‌ای بود که در سوپرمارکت‌ها ارائه می‌شد، سریالی که بسیار دیده شد، ولی ناتمام ماندنش به‌دلیل اختلاف مدیری با سرمایه‌گذار، ضربه‌ای کاری به اعتماد مخاطب وارد کرد. پس از «قهوه تلخ» مدیری سریال‌های دیگری برای شبکه نمایش خانگی ساخت، سریال‌هایی، چون «ویلای من» که هیچ‌کدام نتوانستند موفقیت «قهوه تلخ» را تکرار کنند.

دهه ۹۰ دهه بازگشت مدیری به تلویزیون بود و در این سال‌ها او را بیشتر به‌عنوان برنامه‌ساز دیدیم تا کارگردان سریال. البته مدیری در میانه‌های دهه ۹۰، فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» را هم کارگردانی کرد. او که سال‌ها با «دورهمی» میهمان خانه‌های مردم بود، حالا برنامه «اسکار» را در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد و در تدارک سریال «پدر قهوه» است که هنوز مجوز ساترا را برای تولید نگرفته.

افتتاح کافه برای زدن بانک

سریال «پدر قهوه» که گفته می‌شود، اقتباسی از یک کمدی هالیوودی است ماجرای گروهی است که با تصور گران شدن قهوه، به قصد سرمایه‌گذاری و کسب سود، همه دار و ندار خود را صرف خریدن قهوه می‌کنند. در این میان امضای قراردادی میان ایران و کنیا، قیمت قهوه را به‌شدت پایین می‌آورد.

راه‌حل انتخابی برای جبران مافات، زدن بانک است. به همین منظور مغازه کناری یک بانک انتخاب شده و به‌صورت صوری کافه‌ای تاسیس می‌شود؛ کافه‌ای که گردانندگانش، چون دغدغه کافه‌داری ندارند با مشتریان بدرفتاری می‌کنند؛ اتفاقی که باعث شهرت کافه در تهران می‌شود و حالا خیلی‌ها می‌خواهند به کافه‌ای بروند که در آن خبری از تکریم مشتری نیست. به این ترتیب کافه‌ای که برای زدن بانک راه‌اندازی شده، به شلوغ‌ترین کافه پایتخت تبدیل می‌شود.

tags # مهران مدیری سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • توسعه ظرفیتهای آموزش زبان فارسی در جمهوری خودمختارنخجوان
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!