Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ موکب بین المللی "جهان مرد" با حضور نمایندگان ۴۳ کشور از ۴ قاره دنیا به مردم و زوار سید الشهدای مقاومت می گوید حاج‌قاسم مجاهد و اسطوره "فرا مرزی" و "فرا ملیتی" بوده و قهرمان مردم دنیا است - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، موکب و نمایشگاه بین‌المللی "جهان مرد" در جوار مزار حاج‌قاسم سلیمانی با حضور نمایندگان 4 قاره آسیا، آفریقا، آمریکا و اروپا و 43 کشور دنیا در این روزهای دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها به فعالیت می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه و موکب که نمادی از وحدت تمام آزادی خواهان دنیا با هر دین و مذهبی در علاقه و ارادت به حاج‌قاسم سلیمانی است بیان می کند که حاج قاسم متعلق به تمام کشورها و تمام مردم دنیا است و "مقاومت" رمز پیروزی پیروزی برابر استکبار جهانی است.

بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان از موکب‌های مسیر راهپیمایی مرقد مطهر حاج قاسم + تصاویرموکب‌های خدمت‌رسانی به زائران شهید سلیمانی تا روز جمعه در کرمان برقرار استگزارش میدانی تسنیم| عطر و بوی اربعین در گلزار شهدای کرمان/ موکب‌داران به عشق حاج قاسم در میدان خدمت حاضر شده‌اند + فیلممرد میدان| گزارش تسنیم از موکب‌های دلدادگی در کرمان/ جلوه‌های بی‌نظیر‌ خدمت به زائران حاج قاسم + فیلم

موکب بین المللی "جهان مرد" که با اجرای برنامه های متنوع با حضور نمایندگان 43 کشور دنیا با استقبال گسترده زائران سردار دل‌ها همراه است به مردم و ارادتمندان سید الشهدای مقاومت می گوید حاج‌قاسم مجاهد و مبارزی "فرا مرزی" و "فرا ملیتی" است و در قلب همه مردم دنیا قرار دارد

  کلیپ زیر به معرفی موکب بین المللی "جهان مرد" پرداخته است:

 

 

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین المللی جهان مرد حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان اروندی در دفاع از آزادی خواهان فلسطین

اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور آبادان اعلام کردند: آمریکا ادعای دموکراسی، حکومت مردمی و نیز آزادی بیان را یدک می‌کشد، اما در مقابل اعتراضات آرام و البته به حق دانشگاهیان نسبت به وحشیگری‌های صهیونیست‌ها در غزه برخورد‌های خشن و غیر انسانی از خود بروز می‌دهد.

این دانشگاهیان با محکوم کردند رفتار ضد بشری پلیس امریکا گفتند: بسیاری دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا در راهپیمایی‌های سراسری اعتراض خود را نسبت به نسل کشی و کودک کشی در غزه را اعلام کرده اند، اما حکومت به ظاهر مردمی آمریکا نه تنها آن را تحمل نمی‌کند بلکه وحشیانه‌ترین و غیر انسانی‌ترین رفتار‌ها را بادانشجویان و حتی اساتید آقا و خانم از خود نشان می‌دهد که این خود نشان دهنده اوج تزویر و ریاکاری در سیاست‌های داخلی و خارجی آمریکاست.

این اساتید و دانش جویان خواستار توقف سریع نسل کشی در غزه شدند و از مجامع جهانی خواستند برخورد سریع و البته مناسبی با رژیم جنایکار صهیونیستی و نیز حامیان آنها داشته باشند.

در خرمشهر هم دانشجویان و اساتید با تجمع و سردادن شعارهای ضد صهیونیستی از اقدام شجاعانه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اقدامات پلیس در برخورد با دانشجویان اروپایی و آمریکایی و ضرب و شتم آنان را حمایت کردند.

دانشجویان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس از ماهیت واقعی غرب گفتند که همیشه مدعی آزادی بیان و حمایت از تظاهرات آرام است، اما در روز‌های اخیر چگونه با خشن‌ترین روش‌ها تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان غربی را سرکوب می کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اینجا سرزمین آزادی‌هاست! | ببینید
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا
  • اعتراض دانشجویان اروندی در دفاع از آزادی خواهان فلسطین
  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد