Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شمش طلا» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا با عنوان «شب طلایی» در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی پروژه، در پی اعلام اسامی فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم فجر، «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی ابراهیم حاتمی‌کیا که در اخبار قبلی فیلم، با نام «شمش طلا» درباره آن اطلاع رسانی شده بود، با تغییر نام به «شب طلایی» در این رویداد شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای اولین بار است که ابراهیم حاتمی‌کیا به عنوان تهیه‌کننده مستقل در جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

وی طی دو سال گذشته، مشغول پیش تولید سریال «موسی (ع)» بوده است و همچنین سابقه تهیه‌کنندگی مشترک در فیلم «به نام پدر» را نیز پیش از این در کارنامه خود دارد.

ابراهیم حاتمی‌کیا این بار قصد دارد با اثری متفاوت در جشنواره فجر به عنوان اولین تجربه تهیه‌کننده مستقل حاضر شود. این فیلم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ساخته شده و در جشنواره فجر رونمایی می‌شود.

«شب طلایی» به نویسندگی و کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا تولید شده‌است و چهره‌هایی چون حسن معجونی، یکتا ناصر، مریم سعادت، بهناز جعفری، مسعود کرامتی، سوگل خلیق در آن ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم به موضوع روابط پیچیده درون یک خانواده می‌پردازد که در دوران کرونا با بحرانی جدی مواجه می‌شوند.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ابراهیم حاتمی کیا شمش طلا یوسف حاتمی کیا شب طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که حمزه یوسف، نخست‌وزیر اسکاتلند چند روز پس از پایان دادن به توافقنامه ائتلاف دولتی بین حزب ملی اسکاتلند که او رهبری می‌کند و حزب سبزها، قصد استعفا از سمت خود را در سایه رای عدم اعتماد احتمالی دارد. 

براساس گزارش النشره، فروپاشی این توافق پس از آن صورت گرفت که دولت اسکاتلند در ۱۸ آوریل اعلام کرد که هدف خود را برای کاهش ۷۵ درصدی انتشار کربن تا سال ۲۰۳۰ لغو می‌کند. پس از پایان ائتلاف، هر دو حزب مخالف محافظه کار و  حزب کارگر به یوسف پیشنهاد عدم اعتماد دادند و قرار است رای گیری برای این هفته برگزار شود.

حزب سبزها روز پنجشنبه تایید کردند که با احزاب اصلی اپوزیسیون از جمله حزب محافظه‌کاران و حزب کارگر همراه خواهند شد و علیه حمزه یوسف رای خواهند داد. لورنا اسلیتر از حزب سبز و قائم مقام وزیر اول گفت: «ما دیگر به دولت مترقی اسکاتلند که کار صحیح را برای تغییرات اقلیمی و طبیعت انجام دهد، اعتماد نداریم.»

شایان ذکر است که یوسف (۳۹ ساله) که در مارس ۲۰۲۳ پس از نیکولا استورجن به قدرت رسید، اولین رهبر مسلمان یک دولت در اروپای غربی است.  در صورت استعفا، پارلمان ۲۸ روز فرصت دارد تا نخست وزیر جدید را تعیین کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد