Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در اهواز از امکانات باشگاه فولاد خوزستان بازدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ایران در جریان سفر خود به اهواز در محل باشگاه فولاد خوزستان حاضر شد و ضمن بازدید از اردوی استعدایابی زیر 19 سال فوتبال کشور که تا هفدهم دی ماه در اهواز ادامه دارد، از زیرساخت‌های مختلف این باشگاه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی خادم با حضور در اردوی استعدایابی زیر 19 سال در باشگاه فولاد خوزستان، اظهار داشت: ان‌شاءالله خیلی زود به روزهایی برگردیم که استعدادهای زیادی را شناسایی کنیم و باشگاه بزرگ فولاد نیز به استعدادها کمک کند.

وی افزود: امروز باشگاه فولاد مدیرعاملی دوست داشتنی به اسم آقای گرشاسبی دارد و او یکی از بهترین مدیرعامل‌های کشور در حوزه ورزش است.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین خطاب به بازیکنان حاضر در این مرحله از استعدادیابی، گفت: اگر شما دانشگاهی باشید، دانشگاه برای همیشه این شانس را برای شما نگه می‌دارد که در مسیری که دوست داشتید حرکت کنید. پس در ورزش حرفه‌ای هم ناامید نشوید و هم به دانشگاهی شدن توجه داشته باشید، زیرا دانشگاه این شانس را به شما می‌دهد که همیشه دیده شوید. شرایط لازم برای دیده شدن شما در استان‌ها و کمیته جوانان فدراسیون نیز وجود دارد.

همچنین حمیدرضا گرشاسبی در جریان سفر رئیس فدراسیون فوتبال به اهواز اظهار داشت: عزیزی خادم در حال محکم کردن فنداسیون است و اگر فنداسیون درست شود، ترکیب دیگر فرو نمی‌ریزد.

وی افزود: همه، اکنون به دنبال نتیجه‌گیری هستند، اما این رفتار و کارهای جدیدی که در فدراسیون فوتبال حال انجام است، باعث می‌شود که ما نیز وظیفه خود بدانیم که تنبلی نکنیم و در راستای برنامه‌های موجود تلاش کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: وقتی ما میزبان اردوی استعدادیابی زیر 19 سال کشور در باشگاه فولاد هستیم، خود این یک کلاس آموزشی برای خوزستان است.

وی بیان کرد: من به اینکه در آینده فوتبال‌مان مثل والیبال‌مان و حتی جلوتر از آن نیز حرکت کند، خوش‌بین هستم.

لیگ برتر فوتبال| توقف خانگی فولاد با تعویض طلایی پیکان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم فولاد خوزستان فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم باشگاه فولاد خوزستان رئیس فدراسیون فوتبال عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی

اگر ثابت شود که سیاستمداران در فوتبال اسپانیا نقش تعیین کننده ای داشته اند، باشگاه های لالیگایی پاسوز این تخلف می شوند. 

طرفداری | در حالی که تحقیقات درباره یک فساد چند میلیون دلاری در جریان است، روز پنجشنبه به دستور دولت اسپانیا، کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا ایجاد شد. 

اتهامات فساد به دوران ریاست لوییس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که از سال 2018 تا 2023  فدراسیون را رهبری می کرد، باز می گردد.  این پرونده حول محور به‌روزرسانی‌های روبیالس در سوپرجام اسپانیا در سال 2020 متمرکز است، زمانی که این مسابقات از یک رقابت دو تیمی به یک تورنمنت چهار تیمی تبدیل شد و در عربستان سعودی برگزار شد. طبق گزارش آسوشیتدپرس، قرارداد انتقال سوپرجام به خاورمیانه در آن زمان 42 میلیون دلار ارزش داشت.

به گزارش آاس، اگر ثابت شود که در این میان مداخله سیاسی وجود داشته، تیم ملی اسپانیا و باشگاه های لالیگایی ممکن است از حضور در رقابت های تحت نظر یوفا (یورو، لیگ قهرمانان اروپا و ...) محروم شوند. یوفا و فیفا هر دو این پرونده را زیر نظر دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟