Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان ‌بزدل جرات نمی‌کنند با ایران درگیر جنگ نظامی شوند، گفت: بارها در نبرد مستقیم شکست را به آمریکا تحمیل کرده‌ایم. - اخبار استانها -

بقه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، ‌دریادار پاسدار علی فدوی در همایش علمدار همزمان با سالگرد شهید سلیمانی در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی اظهارداشت: دشمنان ضعیف و بزدل جرات نمی‌کنند با جنگ‌سخت با ما درگیر شوند، زیرا به دلیل بالا بودن طراز انقلاب اسلامی هیچ یک از محاسبات آن‌ها برای جنگ با ایران مورد انتفاعشان نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود دشمنی تمام عیار دشمنان، دلدادگان انقلاب اسلامی و بسیجیان در همه صحنه‌ها حتی به قیمت جان خود پای کار بوده‌اند، در هیچ کدام از خباثت‌هایی که با انقلاب اسلامی داشتند نه تنها موفق نشدند بلکه نمی‌توانند یک مورد را هم علیه جبهه انقلاب اسلامی عنوان کنند که پیروز شده باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها عزت و افتخار را خودمان تجربه کردیم گفت: شاید توانمندی شیطان در عرصه نظامی در دنیا معروف باشد، اما به وفور از سال 1366 که آمریکا مستقیماً وارد جنگ با ما شده، حقارت و شکست آن‌ها را دیده‌ایم.

وی افزود: خداوند با صراحت عنوان کرده تنها دو حزب خدا و شیطان وجود دارد و فقط حزب خداست که همواره هم پیروز و هم غالب خواهد بود و هم کیفیت غالب بودن آن را خداوند تضمین کرده است.

ولایتمداری برای خدا شاخصه سردار سلیمانی است+فیلمشهادت سردار سلیمانی ملت‌های مسلمان را برای مبارزه با استکبار جهانی بسیج کردعضو مجلس خبرگان:سردار سلیمانی الگوی بزرگ مقاومت است

سردار فدوی گفت: شرایط و شروطی که خداوند اعلام کرده را انجام دادیم و خداوند به وعده خود عمل کرد؛ وقتی کار‌های دشوار و سخت همه با پیروزی جبهه حق همراه بوده، در سایر عرصه‌ها هم این پیروزی‌ها می‌تواند تداوم داشته باشد.

وی عنوان کرد:دشمنان انقلاب اسلامی وقتی می‌دانند در جنگ نظامی نمی‌توانند علیه ملت ایران اقدامی انجام دهند به سراغ جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای رفتند؛ ورود دشمنان در این عرصه‌ها موجب شد تا قابلیت بسیج در این نوع جنگ‌ها نمایان شود و این در حالی است که بنا بر وعده الهی پیروزی از آن حزب خدا و بسیجیان است، زیرا در هر عرصه‌ای بسیج ورود کرده به سبب توانمندی‌هایی که دارد دشمنان را ذله کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: همان گونه که در جنگ گذشته به تکالیف خود عمل کردیم، در صحنه‌های دیگر هم به تکلیف خود عمل می‌کنیم؛ امروز شأن ملت ما این شرایط فعلی اقتصادی نیست به همین دلیل توان بیکران بسیجیان باید وارد این عرصه شود.

وی تاکید کرد: اگر در حوزه اقتصادی به وظایف خود عمل کنیم، توان اقتصادی ما افزایش می‌یابد و آن وقت این توان اقتصادی انقلاب اسلامی است که گلوی دشمنان را فشار می‌دهد.

سردار فدوی افزود: یک ماه دیگر چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در 22 بهمن ماه همه ملت گرامی می‌دارند و اصلی‌ترین شاخصه‌ای که در این 43 سال می‌شود از آن یاد کرد این است که در این مدت ایثار و شهادت بروز بیشتری پیدا کرده است که اثر آن پیروزی جبهه حق انقلاب اسلامی و شکست دائمی جبهه باطل شیطان بزرگ است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی ثابت کرد اگر ما پای تکالیف الهی باشیم، خدا به وعده‌هایی که داده عمل می‌کند و راه‌هایی باز می‌کند که باورپذیر نیست. 

در این مراسم حاضران با پیکر مطهر شهید گمنام که در عملیات رمضان حضور داشت وداع کردند.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی سردار سلیمانی خود عمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی ظهر پنجشنبه در در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: هفت ماه جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی، علیه مردم غزه ادامه دارد و در این هفت ماه جنگ در غزه اکثر کشورهای دنیا حرف‌هایی را زدند که امام راحل در سال‌های انقلاب درباره این رژیم سفاک صهیونیستی زده بودند.

وی با بیان اینکه چه افتخاری بالاتر از این‌که ملتی به پا خیزند و با مستکبرین و جنایتکاران عالم مقابله کنند، گفت: باید خودمان وسط میدان باشیم و خودمان باید مؤثر واقع شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: جنگ بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و شیطان از خداوند مهلت گرفت تا بندگان خداوند را یک‌لحظه راحت نگذارد و انسان‌ها را به دنبال خود بکشاند.

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ دائم به شکست‌ها اعتراف کرده است، گفت: مردم ما پایداری صبر و استقامت دارند و این را باید ادامه بدهیم تا همه مشکلات حل شود و اگر ما به تکالیفمان ادامه بدهیم، دست نصرت خداوند را خواهیم دید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما امروز به‌جایی رسیدیم که می‌توانیم خبیثان عالم را تنبیه کنیم، گفت: از روز اول جنگ غزه آمریکایی‌ها فرماندهی جنگ را پذیرفتند و امروز هم هستند و اگر برخی کشورها این رژیم کودک کش را همراهی نمی‌کردند امروز نبودند و این اقدامات در غزه توسط جبهه متحد شیطان بزرگ انجام شد.

سردار فدوی تصریح کرد: یکی از تبلورهای خاص باطل، همین درست کردن رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل است برای اینکه تضمین‌کننده منافعشان باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق گفت: با وجود اینکه امپراتوری شیطان بزرگ و غرب تمام تلاشش را برای سانسور این عملیات انجام دادند، اما عالم متوجه شد و فیلم‌ها و تصاویر زیادی از این تنبیه بیرون آمد و این عظمت بزرگ جمهوری اسلامی است و اگر غرب بازهم از این خباثت‌ها بکند، دوباره اقدامی بزرگ‌تر علیه آن‌ها خواهیم داشت.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدا به اعلی‌علیین رسیدند و ذهن ما نمی‌تواند به‌جایی که شهدا رسیده‌اند هم خطور کند، گفت: امروز به نام شهدا جمع می‌شویم و درواقع برای خودمان جمع می‌شویم ما حتی ذهنمان به مقام شهدا نمی‌تواند خطور کند، ولی شهدا می‌توانند دست ما را نیز بگیرند چرا که شهدا مقام شفاعت دارند.

وی تصریح کرد: در خصوص مقام شهدا هزاران حدیث وجود دارد و عالی‌ترین حدیث هم در تفسیر مجمع‌البیان آورده شده است که خداوند مقام شهیدان را یاد می‌کند و این حدیث از لحظه‌ای که رزمنده برای حرکت درراه خدا، نیت می‌کند که جهاد کند تا زمانی که به بالاترین مقامی که غیر معصوم می‌تواند برسد را شرح می‌دهد.

سردار فدوی اظهار داشت: در این حدیث از شهید و خانواده شهید بسیار یادشده است و هر شهید می‌تواند ۷۰ هزار نفر از اهل‌بیت خود را شفاعت کند.

وی افزود: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی وعده حق خداوند است و خدا را شاکر هستیم که به برکت حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی که در سال ۴۲ پایه‌گذاری شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، روندی وجود دارد که هرلحظه تحقق وعده خدا را می‌بینیم چراکه وعده خداوند حق است.

سردار فدوی بیان داشت: اکنون ما شاهد عزت و اقتدار و افتخار نظام اسلامی هستیم.

کد خبر 6095014

دیگر خبرها

  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم