Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی چمران در مورد حضورش در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی منتخب سرخابی ها و منتخب 98 اظهار داشت: این یک بازی خاص بود، هم پیشکسوتان و قهرمانان حضور داشتند و هم گرامیداشت سردار سلیمانی بود. طبیعتا حضور در این مراسم یک ارزش است و من هم دوست داشتم در خدمت ورزشکاران عزیز باشم و یاد سردار دلها را زنده نگهداریم و امیدوارم  آن دنیا هم شفیع ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه آیا فوتبال را دنبال می‌کند و اینکه استقلال و پرسپولیس مشکل دارند، گفت: هر موقعی که برسم، مشاهده می‌کنم. این دو تیم هم مشکلاتی دارند. هم از نظر باشگاهی و هم از نظر برنامه هایی که الان برایشان پیش آمده است، امیدوارم حل شود.

رئیس شورای شهر تهران در مورد ورزشگاه‌های این دو باشگاه گفت: ورزشگاه‌ها در اختیارشان است، اما تحت مالکیت شان نیست. این دو از باشگاه‌های مهم کشور و تهران هستند و باید به طور کلی باید از آنها حمایت قاطع شود.

چمران در مورد اینکه چه زمانی مالکیت این دو ورزشگاه به نام استقلال و پرسپولیس می‌خورد، گفت: این کار شدنی نیست، چون اموال شهرداری مثل اموال دولتی است و اگر قرار است چیزی را واگذار کند، باید برنامه خاصی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند

آفتاب‌‌نیوز :

بار‌ها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آن‌ها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سال‌ها در فوتبال ایران رخ می‌داد، اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آن‌ها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آن‌ها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بار‌ها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند