Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - صادق جلیلیان استاندار ویژه خوزستان در لوح سپاسی به پاس کسب عنوان غرفه برتر نمایشگاه به اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان اعطا کرده است.

استاندار خوزستان ضمن اشاره به کسب این عنوان،  از تلاش‌های  مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ارتقای بیش از پیش شاخص‌های علمی استان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خوزستان و نهمین دوره فن‌بازار از هفتم تا نهم دی ماه به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در اهواز برگزار شد.

 در این نمایشگاه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن برپایی غرفه و به نمایش گذاشتن مجلات پژوهشی کارکنان خود طی سال های اخیر، تازه‌ترین دستاوردهای فنی خود را در زمینه باز طراحی، ساخت و تولید قطعات حساس تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری و دریایی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه در معرض دید عموم قرار داد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستاوردهای پژوهشی بنادر و دریانوردی بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش شهر فولادشهر با اشاره به جذب و هدایت بیش از ۴۶ درصد از دانش آموزان پایه نهم تحصیلی به رشته‌های کاردانش و فنی حرفه‌ای افزود: باتوجه به تکلیف برنامه توسعه هفتم و تجهیز هنرستان‌های موجود و احداث و راه اندازی هنرستان‌های جدید در شهر فولادشهر این میزان هدایت تحصیلی در سال‌های آینده به بیش از ۵۶ درصد خواهد رسید.
رحیمی از توافق اداره آموزش و پرورش فولادشهر افزود: در این نمایشگاه دستاورد‌های دانش‌آموزان رشته‌های گرافیک طراحی دوخت عکاسی و صنایع دستی به مدت یک هفته به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند