Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمدریواده روز چهارشنبه به رسانه ها بیان کرد: مهارت‌آموزی به عنوان شاخصی مهم در توسعه کشور است و باید در برنامه‌ریزی و اقدام عملیاتی با استفاده از ظرفیتهای استان سمنان در راستای گسترش مهارت‌آموزی توجه کرد.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از مدل‌های موفق مهارت‌آموزی در دنیا افزود: علت توسعه هلند در بخش کشاورزی و گل وگیاه تصمیم گیری برنامه‌های توسعه‌ای آن در یک مرکز مهارتی و سپس برای اجرا به حوزه‌های مختلف ارجاع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ریواده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون موضوع توسعه در بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: آشکارترین ابزار عزت یک جامعه، دانش و مهارت آن است و اگر جامعه‌ای نتواند این دو را در کنار هم داشته باشد، نمی‌تواند به توسعه دست یابد و از آنجا که اولویت اول سند آمایش استان سمنان نیز توسعه است، ترویج مهارت‌آموزی بسیار ضروری و لازم است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان توجه به اثربخشی آموزش‌های مهارتی را بسیار مهم عنوان کرد.

ریواده با بیان اینکه گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای در سراسر دنیا از اعتبار بالایی برخوردار است یادآورشد: این اعتبار به دلیل اهمیت مهارت و تخصص است و باید از این مزیت برای تغییر ذائقه مردم به سوی مهارت‌آموزی استفاده شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: گسترش مشاغل خانگی در راستای حل مسائل معیشتی اقشار آسیب پذیر با برنامه‌ریزی درست و اصولی در این زمینه با کمک آموزش فنی و حرفه‌ای، اقدامات ازشمندی است./

برچسب‌ها بیکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سمنان نخبگان اشتغال زایی پروندهٔ خبری تولید و رونق اشتغال استان سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سمنان بیکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سمنان نخبگان اشتغال زایی مهارت آموزی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«رضا سپهوند» از حوزه خرم‌آباد به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم‌بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

جریان انقلابی اکثریت را دارد، اگر کسانی انقلابی هستند وارد مجلس شوند و اولویت‌های مهم جامعه را در نظر بگیرند، موجب تقویت امید در جامعه می‌شود.‌

مهم‌ترین موضوعی که باتوجه‌به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده موردتوجه قرار بگیرد، چیست؟

حوزه تخصصی من آموزش و حوزه حقوقی و همچنین بودجه است، تلاش من این است که در کمیسیون بودجه باشم و دغدغه من تخصیص اعتبارات به شکل متوازن در کشور است و نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم صورت گیرد.‌

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون بودجه

مهم‌ترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راهکاری دارید؟

مهم‌ترین چالش اصلی لرستان بیکاری است و راهکار آن هم این است که از اعتبارات دولتی و همچنین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای رفع این چالش استفاده کنیم، زیرساخت‌ها در این رابطه باید فراهم شود.

کد خبر 6086482

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد
  • (ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال