Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خضریان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه امروز (چهارشنبه، ۱۵ دی ماه) کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، گفت: این جلسه با حضور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد.

وی بیان کرد: این جلسه به دنبال رسیدگی به شکایات واصله از سوی تعداد زیادی از دانشجویان در اعتراض به برگزاری آزمون مجدد به دلیل شک و شبه در صلاحیت علمی، ابهام در نمره قبولی و عدم تطابق سوابق تحصیلی داوطلبان و در نتیجه تردید در رتبه اکتسابی تشکیل و توضیحات ریاست جدید سازمان سنجش و کارشناسان استماع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد ضمن بررسی پرونده تمامی افراد فراخوان شده جهت آزمون سازمان سنجش، نسبت به حل مشکل و احقاق حقوق دانشجویان براساس مستندات و عدله ارائه شده عمل کرده و ملاک را تنها قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری مصوب سال ۱۳۸۴ قرار دهند.

کد خبر 5393190 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان سنجش کمیسیون اصل 90 مجلس علی خضریان قاسم سلیمانی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس شهید سلیمانی الی الحبیب معاون اول رئیس جمهور مقام معظم رهبری محمد باقر قالیباف ایالات متحده امریکا دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی لایحه بودجه 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه

قرار است شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی غزه برگزار کند.

به گزارش ایسنا، شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را پشت در‌های بسته به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی نوار غزه برگزار خواهد کرد. به گفته منابع احتمالا این نشست روز سه‌شنبه برگزار شود.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل درباره گور‌های جمعی در بیمارستان‌های الشفا در شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است. ۲ گور جمعی در بیمارستان الشفا با ۵۰۰ جسد و سه گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر با ۳۹۵ جسد پیدا شده است.

دیگر خبرها

  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد