Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت لئون گورتزکا اخیرا موضوعی است که تیتر یک نشریات و رسانه های ورزشی در کشور آلمان شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و بروسیا مونشن گلادباخ روز جمعه‌ی همین هفته در نخستین مسابقه از نیم فصل دوم بوندسلیگای یک آلمان به مصاف یکدیگر می‌ روند و مسأله‌ی غایبین این دیدار حساس نیز اهمیت ویژه‌ ای پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از بازیکنان دلیل غیبتشان در این دیدار ابتلا به کروناست ولی غیبت لئون گورتزکا مصدومیت است.

 

 

 

 

 بیلد آلمان در یکی از تازه‌ ترین گزارش های خود چنین عنوان می‌ کند که مصدومیت فعلی لئون گورتزکا کمی قدیمی است و این هافبک ملی پوش در جریان پیروزی 2-3 برابر بروسیا دورتموند نیز از ناحیه تاندون آشیل آسیب‌ دیدگی داشت. طبق ادعای بیلد، لئون گورتزکا با علم به اینکه حضور مقابل بروسیا دورتموند سبب تشدید و افزایش آسیب‌ دیدگی‌ اش می‌ شود، اقدام به بازی کرده است.

زمان بازگشت لئون گورتسکا مشخص نیست اما این بازیکن ملی پوش احتمالاً برابر بروسیا مونشن گلادباخ غایب خواهد بود.

 

 

تیم ملی آلمان بایرن مونیخ لئون گورتزکا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان بایرن مونیخ لئون گورتزکا لئون گورتزکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال این روز‌ها در حالی تمرین می‌کند که یک اتفاق خوشایند باعث خوشحالی و امیدواری تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان شده است. پس از پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، کوین یامگا در برخورد سهوی با امید حامدی‌فر به شدت مصدوم شد و کارش به چند جراحی متوالی کشید به طوری که ادامه رقابت‌های لیگ بیست و سوم را از دست داد و تکلیفش برای فصل آینده نیز هنوز به طور کامل مشخص نشده است.

چشم کوین به شدت آسیب دید و تا به امروز چند عمل جراحی متوالی را پشت سر گذاشته است، اما خوشبختانه قبل از پایان سال، کادر پزشکی معالج این بازیکن به او اجازه داد آرام آرام دور زمین فوتبال بدود و پس از شروع سال جدید نیز اجازه کار‌های سبک با توپ و بغل پا زدن پیدا کرد. حالا با هماهنگی پزشکان، کوین یامگا دویدن خود را افزایش داده و علاوه بر آن چند روزی است که اجازه یافته تا در تمرینات موسوم به فوتبال ۴ به ۲ و تمرین "آقا وسط" نیز شرکت کند. اتفاقی که بسیار باعث امیدواری همه استقلالی‌ها شده است، چون نشان می‌دهد که او آرام آرام به فوتبال باز می‌گردد. اگر همه چیز طبق روال جلو برود، احتمال دارد بازیکن اروپایی استقلال از حوالی دی ماه امسال بتواند به ترکیب ثابت آبی پوشان برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت